וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת קלין בנדיט תגיע להופעה בישראל

24.4.2018 / 9:34

הרכב הפופ-דאנס הבריטי קלין בנדיט, שחתום על להיטים כמו "Rather Be ו-"Symphony" ושלל שיתופי פעולה עם אמנים כמו שון פול וזארה לארסון, יגיע הקיץ להופעה בישראל

קלין בנדיט,  Clean Bandit. יח"צ,
אין מקום אחר שיעדיפו להיות בו, אולי. קלין בנדיט/יח"צ

הקיץ הזה רק הולך ומתחמם, והנה עוד הרכב עושה את דרכו אל ארץ הקודש. הפעם מדובר בלהקת הפופ-דאנס הבריטית קלין בנדיט (Clean Bandit), שחתומה על כמה וכמה להיטים, בהם "Rather Be" יחד עם ג'סי גלין, "Symphony" עם זארה לארסון, "Rockabye" עם שון פול ואן-מארי, "Tears" בהשתתפות לואיזה ג'ונסון, זוכת "אקס פקטור בריטניה" ועוד.

להקת קלין בנדיט הוקמה בקיימברידג', אנגליה, בשנת 2008 ע"י שלושה חברים - גרייס צ'אטו והאחים ג'ק ולוק פטרסון. הדגש מבחינתם היה שילוב בין פופ אלקטרוני עכשווי לבין מוזיקה קלאסית, בין היתר במטרה להנגיש אותה לצעירים. בחלק מהמקרים אף תוך שילוב קטעים מיצירות מוכרות של מלחינים אגדיים דוגמת בטהובן ומוצרט.

אל ישראל יופיעו עם ארסנל הלהיטים שלהם להופעה אחת ב-26 ביולי בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת ינועו בין 199 ש"ח לדשא לבין 269 ש"ח בגולדן רינג. ניתן לרכוש כאן.

את ההופעה יפיקו Tandi Productions, האחראים בין היתר על הבאתם לישראל של סיה, בקסטריט בויז, חוליו איגלסיאס, כריס בראון, ג'יימס בלאנט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully