וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק קלפטר הגיע להודות לרופאיו: "תודה שנלחמתם על חיי"

24.4.2018 / 14:03

המוזיקאי חזר היום ליחידה לטיפול נמרץ ממחלקת השיקום שבה הוא מאושפז כעת כדי להודות לרופאיו: "תודה על שנלחמתם על חיי והבאתם אותי לדרך בה אוכל להשתקם ולשוב הביתה"

שיר בחזרה: יצחק קלפטר מבצע את צליל מכוון",2.11.2015/עריכה: מאיה בן ניסן צילום: דייב שחר

המוזיקאי יצחק קלפטר, שמאושפז מזה כחודש בבית החולים איכילוב, הגיע היום לביקור ביחידה לטיפול נמרץ ממחלקת השיקום שבה הוא מאושפז כעת, כדי להודות לצוות הרפואי שטיפל בו שם.

"אנשים יקרים, תודה לכם על הטיפול המסור, האנושי, האכפתי והסופר מקצועי", אמר. "תודה על שנלחמתם על חיי והבאתם אותי לדרך בה אוכל להשתקם ולשוב הביתה. תודה על טיפולכם המסור - אתם מלאכים מעוררי התרגשות. ריגשתם אותנו עד דמעות ואנו מקווים שניפגש רק בשמחות ובאירועים מוזיקליים טובים".

יצחק קלפטר איכילוב. ליאור צור, דוברות איכילוב,
קלפטר והצוות הרפואי באיכילוב/ליאור צור, דוברות איכילוב

ב-22 במרץ אושפז קלפטר במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים איכילוב, כשהוא מורדם ומונשם. קלפטר הגיע לבית החולים כשהוא סובל מדלקת ריאות. קלפטר, מעשן כבד, אושפז גם בפברואר 2011 בעקבות סיבוכי מחלת ריאות חסימתית כרונית. ביולי באותה שנה שוחרר מבית החולים ועבר תהליך שיקום ארוך. לאחר מספר ימים הוא הועבר למוסד שיקומי וחזר להכרה.

קלפטר, שבשבת הקרובה ימלאו 68 שנה להולדתו, נחשב לגיבור הגיטרה הראשון ברוק הישראלי. הוא היה חבר בלהקות הצ'רצ'ילים הנקראת על שם כינויו, אחרית הימים חלוצת הרוק הישראלי, כוורת וצליל מכוון. בין השאר הוא חתום על הלחנים של כמה מהשירים היפים ביותר במוזיקה הישראלית, ובהם "היא כל כך יפה" של כוורת, "שיר אהבה בדואי" שביצעה תחילה יעל לוי ובהמשך דויד ברוזה, "תמונה" (הנעימה של התכנית "ארבע אחר הצהריים" בגלי צה"ל), "חשבון פשוט" ו"בואי נישאר" של גידי גוב, "אני אוהב" מתוך אלבום "הכבש ה-16", "לוקח ת'זמן", "צליל מכוון" של ההרכב צליל מכוון, "נפגשנו", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו", "מחזיק מעמד" ו"דמיון חופשי" שביצע בעצמו, ו"יושב על הגדר" ו"שביר" של אריק איינשטיין. בסך הכל הוציא קלפטר 5 אלבומי סולו. בשנת 2008 זכה בפרס על מפעל חיים למלחין בתחום הזמר העברי מטעם אקו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully