וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי אקו"ם 2018: חנן בן ארי ונצ'י נצ' בין הזוכים

25.4.2018 / 6:00

כמדי שנה - וזו השנה ה-60 - מכריזה אקו"ם על הזוכים בתחום הזמר העברי, שיוענקו בין היתר לחנן בן ארי, ג'ירפות, נצ'י נצ', ג'ורדי וקרן פלס. הזוכים בפרסי מפעלי חיים: חנן יובל ואהוד בנאי

צילום: דייב שחר

חנן יובל ואהוד בנאי יזכו בפרסים על מפעלי חיים בשווי 35 אלף ש"ח, בטקס פרסי אקו"ם ה-60, שייערך ב-30 במאי בסינמה סיטי גלילות. חברי ועדת השיפוט - המונים השנה את דנה ברגר, דני רובס, מירי מסיקה ושחר אבן צור - כתבו על חנן יובל בנימוקיהם: "נדמה כאילו בכל צומת חשוב של המוזיקה הישראלית נמצא תמיד חנן יובל. מהלהקה הצבאית דרך שובבי ציון, כיף התקווה הטובה, השלושרים והחברים של בני... עבודתו של חנן מצטיינת בבחירה מוקפדת של כותבי מילים ובלחנים מלודיים ומוזיקליים המתכתבים עם שירי ארץ ישראל, וגם עם כותבי פולק ורוק גדולים מחו"ל. שיריו של חנן הפכו לחלק מההוויה הישראלית ומלווים את ישראל בשמחה, בכאב, בגעגוע ותמיד ביופי רב".

אהוד בנאי. אורית פניני,
הגיע לכל לב ואוזן. אהוד בנאי/אורית פניני

על אהוד בנאי כתבו השופטים: "היכולת המופלאה לספר סיפור בשיר ולמלא אותו בצבעים וגוונים מכל קשת המוזיקה בישראל, הופכת את אהוד בנאי לאחד החשובים והמרתקים מבין היוצרים הישראליים. במשך שנים ארוכות, בעקביות מעוררת התפעלות ובהתעקשות בלתי מתפשרת על איכות גבוהה ועל אמירה חזקה, צובע אהוד בנאי את חיינו בצבעים מוזיקליים יפהפיים המשלבים מזרח ומערב, קודש וחול. בשיתופי פעולה מסקרנים ובמסע ארוך ומרגש הגיע אהוד בנאי לכל לב ואוזן ונשאר שם".

עוד זוכים השנה, שגורפים כל אחד 15 אלף ש"ח: נצ'י נצ' על אלבומו "שפל וגאות", חנן בן ארי על שירו "ויקיפדיה", לירון עמרם בפרס תגלית השנה, ג'ירפות בפרס מחברי השנה, הישג השנה לירדן (ג'ורדי) פלג, וכן אביגיל קובארי, אייל מזיג, הלה שלג, יאיא כהן אהרונוב, מרים עציוני, פן חזות ודולב רם, קרן פלס ושייקה פייקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully