וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לשמועות: מצבו של צביקה פיק משתפר - וישוב לישראל בקרוב

24.4.2018 / 15:07

בשעות האחרונות נפוץ גל שמועות שלפיו המוזיקאי צביקה פיק הלך לעולמו במהלך אשפוזו בבית החולים בווינה, אלא שגורמים בסביבתו אישרו כי הוא עדיין חי, מצבו אף השתפר וכי בימים הקרובים ישוב ארצה בטיסה רפואית

עריכת וידאו: ניר חן

בניגוד לחרושת השמועות, המוזיקאי צביקה פיק חי וצפוי לחזור בטיסה רפואית לישראל מחר או מחרתיים. גורמים בסביבתו של המוזיקאי, המאושפז בימים האחרונים בבית חולים בעיר וינה לאחר שחש ברע במהלך טיסה, אף טענו כי חל שיפור קל במצבו הבריאותי. איש יחסי הציבור של צביקה פיק, שיר פינטו, הבהיר: "מצבו של צביקה פיק הולך ומשתפר ולפי כך צפוי להגיע לארץ בקרוב".

כאמור, ביום רביעי חש המוזיקאי צביקה פיק ברע בטיסת אל-על מלונדון לישראל. לאחר שרופא על המטוס החליט להתייעץ עם הרופא של אל-על, הוחלט להנחית את המטוס בעיר וינה שבאוסטריה והזמר אושפז בבית החולים בעיר. הופעות יום העצמאות שאמורות היו להתקיים יחד עם מאיה בוסקילה, התקיימו בלעדיו ומי שמילא את מקומו היה ניקי גולדשטיין.

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים. אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

צביקה פיק. אור גפן,
צביקה פיק (צילום: אור גפן)/אור גפן
  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully