וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "אייל גולן זה לא אבא שלו, לא ארד מתחת לחגורה"

25.4.2018 / 13:21

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר נחשף חלק מפורמט התכנית שתעלה עוד כחודשיים בערוץ קשת 12. אביב גפן: "החסרונות של אייל גולן? בחירת הטקסטים והיחס לאמנות". אייל גולן: "המחלוקת היחידה שיש בינינו זה בענייני מוזיקה"

צילום: דייב שחר, עריכה: אביב אירגז

אחרי ניחושים רבים וספקולציות לא מעטות, נחשף הבוקר (רביעי) חלק מפורמט התכנית החדשה של אביב גפן ואייל גולן שתעלה לאוויר בחודש יוני בקשת 12. במסיבת עיתונאים שהתקיימה בזאפה תל אביב הציג מפתח הפורמט יואב צפיר את שלב האודישנים. לטענתו, המשך הפורמט עדיין לא מגובש באופן סופי (לריאיון המלא עם אביב ואייל - צפו בווידאו שבתחילת הכתבה).

"זה יהיה מאד מעניין", אמר אביב גפן לוואלה! תרבות. "זה לא יהיה מפוהק או משועמם. אותי המוזיקה הפעם פחות מעניין. אשמח לגלות כישרונות ומה שחשוב לי זה הדיבור ולהעלות אג'נדות בפריים טיים".

יש נושאים שלא תדבר עליהם?

"לא, אני הולך לדבר על הכול".

גם בדברים שאולי עלולים לפגוע באייל גולן?

"אדבר על דברים שקשורים לאייל. לגבי דברים שקשורים לאבא שלו - אייל זה לא אבא שלו. אני לא ארד מתחת לחגורה. מה שקשור לאייל, אגיד הכול. בטח".

אייל גולן אמר לנו שהוא לא מוכן לדבר על פוליטיקה.

"אם הוא לא מוכן להגיב, שלא יגיב בתכנית. אבל הוא יישאל ויעלו אג'נדות - ממירי רגב ועד הכיבוש. הכול יהיה על השולחן. זכותו לא להגיב".

אתה לא מפחד להיות מתויג כדמות טלוויזיונית?

"לא. מה פתאום. אני גם ככה מתויג".

יש לאייל מה ללמד אותך?

"הוא זמר מצוין. אקשיב איך שהוא עובד. אראה מה מבחינתו זה אמן טוב ואיך הוא רואה את העולם הזה. כל הלייפסטייל שלו, הלבוש שלו, לפתוח בר בשם 'רודיאו', לנסוע על פרארי. זה מעניין אותי".

מה החסרונות שלו?

"בחירת הטקסטים. בעיני הוא שר נורא יפה. האם הוא מתייחס לאמנות כמו שאני? לא נראה לי".

אביב גפן אייל גולן קשת יואב צפיר פורמט. אביב חופי,
מסיבת העיתונאים הבוקר - גולן, מסיקה, גפן וצפיר/אביב חופי

אייל גולן אמר לוואלה! תרבות כי בסופו של דבר, גם הוא וגם אביב ייאלצו להסכים על דברים: "נשמע זמרים וזמרות, נתווכח קצת ובסופו של דבר ניאלץ להסכים כדי שיהיה זוכה. בסופו של דבר, גם אביב וגם אני מאוד אוהבים מוזיקה. אני זמר מזרחי, הוא זמר רוק, אבל שנינו בסופו של דבר אוהבים מוזיקה. אני בטוח שיבואו זמרים ששנינו לא נוכל לעמוד בפניהם ונמצא בסוף זמר או זמרת".

מה קרה במפגשים ביניכם?

"כן, שמנו את כל הדברים האישיים בינינו מאחורינו. המחלוקת היחידה שיש בינינו זה בענייני מוזיקה ואותה נפתור בתכנית. הכול באווירה טובה. באנו במטרה לשים את הסכסוך הזה מאחורינו ולהתקדם קדימה, לעשות תכנית שלא תהיה מלוקקת. אני אעמוד על הדברים שלי והוא על שלו. מה שיישאר בעצם זה המחלוקת על המוזיקה בלבד ולא מעבר".

יש לך מה ללמוד ממנו?

"המון. אביב יוצר ענק. אני לא כותב שירים ולא מלחין שירים, ומעניין אותי ללמוד ממנו. יש לו המון מוזיקה בראש".

אביב אוהב לדבר על פוליטיקה ואתה פחות. אתה תיגרר אחריו?

"לא. באתי לדבר מוזיקה ובמוזיקה אני מוכן להתווכח על הכול. הוא לא פוליטיקאי. כשאהיה פוליטיקאי אדבר פוליטיקה. כרגע אני יודע לשיר. אני בא לדבר על מוזיקה ולעשות מוזיקה. זה מה שאני רוצה לעשות".

הוא ינסה למשוך אותך בלשון.

"שינסה, לא יודע אם יצליח".

עוד באותו נושא

אביב גפן: "אני בעד לפיד כי הוא היחיד שישלח את ביבי הביתה"

לכתבה המלאה
אביב גפן אייל גולן איל גולן. ראובן קסטרו, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
גפן וגולן/מערכת וואלה! NEWS, ראובן קסטרו, אור גפן

בשלב האודישנים ישיר כל מתמודד מול אייל, אביב ומירי, שתשמש בוררת בין השניים. אם אייל ואביב יחליטו פה אחד להעביר אותו לשלב הבא - כך יקרה. אם אביב ואייל לא יסכימו על המשך הדרך של המתמודד - למירי מסיקה תהיה זכות וטו להעביר אותו לשלב האולפן. בשלב הבא יכין המתמודד שיר אחד עם אביב וצוות ההפקה המוזיקלי שלו ובמקביל עם אייל וצוות ההפקה המוזיקלי שלו.

המתמודד יחליט האם יבצע את השיר שהכין עם אביב או אייל מול קהל חי באולפן, שיצביע האם יעבור לשלב הבא. בשלב הזה רק למסיקה תינתן זכות ההצבעה. במידה ויעבור, המתמודד יצטרף לנבחרת של אביב או אייל בהתאם לביצוע שבחר לשיר. לאחר שיגובשו הנבחרות - התחרות האמיתית בין אביב ואייל תצא לדרך עד שיבחר המנצח מהנבחרת של אחד מהם.

אביב גפן אייל גולן קשת יואב צפיר פורמט. יח"צ,
אביב גפן, הבוקר/יח"צ
אביב גפן אייל גולן קשת יואב צפיר פורמט. יח"צ,
אייל גולן, הבוקר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully