וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מארינה מקסימיליאן על חישוק אווירי בקליפ חדש

29.4.2018 / 8:00

המוזיקאית מוציאה סינגל וקליפ חדש, "Glow Now", בדרך לאלבום אולפן שלישי, השני שלה בשפה האנגלית. בקליפ מוכיחה מקסימיליאן שהיא מוכשרת לא רק במוזיקה ומפגינה במפתיע יכולות אקרובטיות על חישוק אווירי. משתתפים בו גם אביה, אחיה ואחייניתה. צפו

יח"צ - חד פעמי

המוזיקאית מארינה מקסימיליאן מוציאה היום (ראשון) סינגל וקליפ חדש, "Glow Now" שמו, בדרך לאלבום אולפן שלישי, השני שלה בשפה האנגלית, כמו אלבום הבכורה שהוציאה ב-2013, "Step Into My World". בקליפ מוכיחה מקסימיליאן שהיא מוכשרת לא רק במוזיקה ומפגינה במפתיע יכולות אקרובטיות על חישוק אווירי. בסינגל היא משתפת פעולה לראשונה עם המפיק ג'וני גולדשטיין, שכתב והלחין איתה את השיר וחתום על ההפקה המוזיקלית.

בנוסף לגולדשטיין, ישתתפו באלבום החדש המפיקים המוזיקליים תמיר מוסקט, עופר מאירי שהפיק את אלבומה הראשון, גיא ויהל שהפיקו את אלבומה השני וינון יהל. על הקליפ חתום צלם הבידור והאופנה דניאל קמינסקי, ומשתתפים בו גם בני משפחתה הקרובים, אביה איגור בלומין, אחיה ואדים בלומין ואחייניתה דניאל בלומין, עליה כתבה את השיר "דניאל" באלבומה הקודם.

הסינגל החדש יושק בהופעה חגיגית שתתקיים ב-5 במאי בזאפה אמפי שוני, במסגרת סיבוב הופעות הסולו החדש של מארינה מקסימיליאן, "Piano Mode" שמו. במופע יתארח הצמד לא כוחות המורכב מגלעד כהנא ותמיר מוסקט.

צפו בקליפ החדש והמקסים (מעל).

מועדי הופעות נוספים לסיבוב Piano Mode

2.5.18 זאפה כרם ברקן, יער חולדה
19.6.18 הגריי, יהוד
25.6.18 זאפה תל אביב
30.6.18 היכל התרבות מודיעין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully