וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת אבבא הודיעה כי תוציא בקרוב מוזיקה חדשה

27.4.2018 / 17:47

להקת הפופ השבדית האהובה הודיעה היום (שישי) כי כתבה והקליטה שיר חדש לראשונה מאז שהתפרקה ב-1983. "כולנו הרגשנו שאחרי 35 שנים, יכול להיות כיף לאחד כוחות שוב ולהיכנס לאולפן ההקלטות", נכתב בהצהרת הלהקה

להקת אבבא. AP
להקת אבבא/AP

לראשונה מאז שהתפרקה בשנת 1983, להקת אבבא תוציא מוזיקה חדשה. חברי הלהקה התאחדו לא מזמן כדי לעבוד על פרויקט חדש שבמסגרתו נערכות הופעות בכיכובם של האוואטרים שלהם, בני דמותם הדיגיטליים, והמפגש המחודש הזה הניב תוצר נלווה מפתיע. "ההחלטה להמשיך עם הפרויקט המרגש של סיבוב ההופעות של אוואטר אבבא, הניבה תוצאה לא צפויה", כתבה הלהקה בהצהרה שפרסמה היום (שישי) באינסטגרם. "כולנו הרגשנו שאחרי 35 שנים, יכול להיות כיף לאחד כוחות שוב ולהיכנס לאולפן ההקלטות. אז עשינו את זה. וזה היה כאילו הזמן עמד מלכת ורק יצאנו לחופשה קצרה. חוויה מענגת עד מאוד".

המיצים היצירתיים הניבו שני שירים חדשים שכתבו והקליטו. "אחד מהם", נכתב בהצהרה, "'I Still Have Faith in You', יבוצע על ידי עצמנו הדיגיטליים בספיישל טלוויזיוני שיופק על ידי NBC ו-BBC וצפוי להיות משודר בדצמבר. אנחנו אולי התבגרנו, אבל השיר חדש, וההרגשה טובה".

להקת אבבא נחשבת עד היום ללהקת הפופ המוצלחת ביותר שצמחה בשבדיה ולאחת מלהקות הפופ הכי גדולות אי פעם. הלהקה פעלה בין השנים 1972-1983, ואת את הופעתה האחרונה ביצעה בשנת 2008, אז הופיעו חברי ההרכב בפומבי יחד לראשונה מאז שנת 1986 בהקרנת הבכורה של הסרט "מאמה מיה!" המבוסס על שיריהם.

"Waterloo", שיר הנושא והסינגל הראשון מתוך האלבום השני של ההרכב השבדי, היה גם השיר שעמו ניצחה הלהקה בתחרות האירוויזיון של שנת 1974 ולהיט שפרץ את הדרך להצלחה הבינלאומית הכבירה של אבבא. להיטי הלהקה בתשע השנים שאחרי כן - בהם "Dancing Queen", "Mama Mia", "S.O.S", "Take a Chance on Me" ורבים אחרים - כבשו את המצעדים בבריטניה, ארה"ב ושאר העולם, מכרו מיליוני עותקים וחלקם הפכו לסינגלים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

מאז שהתפרקו ב-1983 היו כמובן שמועות רבות על איחודים, אך הם תמיד יורטו. פרויקט האוואטרים החדש - שבמסגרתו צולמו חברי הלהקה, הפכו לדמויות דיגיטליות והוצערו לאופן שבו נראו ב-1979 - יושק בספיישל הטלוויזיוני הנ"ל, ואחריו גם יכבוש את הבמות במסגרת מסע הופעות מסביב לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully