וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת האוונגרד המשפיעה פר אובו תגיע להופעה בישראל

29.4.2018 / 8:00

פר אובו, מהרכבי האוונגרד החשובים והמשפיעים ביותר מאז שנוסדה ב-1975, מגיעה לראשונה לישראל להופעה אחת בחודש ספטמבר הקרוב

להקת פר אובו. יח"צ,
פר אובו/יח"צ

הלהקה האמריקאית פר אובו (Pere Ubu), מהרכבי האוונגרד החשובים והמשפיעים ביותר, תגיע לראשונה לישראל. פר אובו הוקמה ב 1975, ומאז אלבום הבכורה פורץ הדרך שלה, "The Modern Dance" שיצא לפני 40 שנה (ינואר 1978) ולאורך כל שנות פעילותה עד היום, היא בין הרכבי האוונגרד החשובים בעולם. פר אובו עיצבו וחידשו ז'אנרים מוזיקליים (פרוג-רוק, פאנק, פוסט פאנק, ניו וייב) והשפיעו על דורות שלמים של מוזיקאים, בהם כמו ג'וי דיוויז'ן, פיקסיז, R.E.M, הנרי רולינס, באוהאוס, ג'וליאן קופ ועוד.

מיום הקמתה ועד היום, החבר היחיד הקבוע בלהקה הוא דיוויד תומס, הקול של ההרכב, שכותב, מלחין ומפיק. מבקרים שונים ניסו להגדיר את הקו המוזיקלי שלה לאורך השנים, אך מאז ומתמיד חתרה וחותרת פר אובו תחת מוסכמות והגדרות, ובכל שנות פעילותה היא שוברת ומפרקת סגנונות של רוק, בלוז, גראז', וכמו כן הייתה פוסט-פאנק עוד בטרם המושג היה קיים.

אל ישראל תגיע פר אובו לראשונה להופעה חד פעמית ב-15 בספטמבר במועדון הבארבי בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום האחרון שיצא ב-2017. על הגעתה אמונה חברת ההפקות העצמאית ZUZZ Agency, האחראית על בואם הקרב של Damien Jurado, Mass Gothic, Cigarretes After Sex ו-Knower. כרטיסים לפר אובו ניתן לרכוש כאן.

פר אובו בהופעה טלוויזיונית עם דבי הארי כאורחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully