וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למקום הראשון בכל הזמנים: הפתיחה ההיסטורית של "הנוקמים: מלחמת האינסוף"

29.4.2018 / 7:15

סרט הגיבורים העצום של אולפני מארוול נמצא בדרכו לסופ"ש השני בטיבו בכל הזמנים בארה"ב, והטוב בהיסטוריה בסך כל הרווחים בעולם. גורמים בתעשיית הקולנוע מעריכים כי בעקבות התחזקותו ההדרגתית, הוא עשוי לשבור בסופו של דבר גם את השיא בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

המפגש הקולנועי השלישי של חבורת "הנוקמים" מבית מארוול עורר הרבה מאוד עניין בחודשים ובשבועות שהובילו אליו, והעניין הזה התנקז לסופ"ש פתיחה עם סממנים היסטוריים. המעריצים בארה"ב העניקו לסרט את הציון A (השני בטיבו) במדד Cinemascore הפופולרי, והגדילו בכך עוד יותר את הבאזז המטורף סביבו. התוצאה הייתה יום פתיחה של 106.7 מיליון דולר, השני בטיבו בהיסטוריה אחרי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שגרף 122 מיליון.

נתוני הקופות של שבת כבר מובילים אותנו אל התחנה הבאה, סוף השבוע הראשון, וגם כאן מגרד "הנוקמים: מלחמת האינסוף" את פסגת כל הזמנים. על פי ההערכות, הסרט עשוי לגרוף 245 מיליון דולר בתום שלושת הימים הראשונים בצפון אמריקה. אם אלו אכן יתאמתו, גם הפעם זה יספיק למקום השני בכל הזמנים אחרי אותו "הכוח מתעורר", שגרף ב-2015 כ-3 מיליון דולר יותר. אולם אנליסטים ומומחים אחרים בתעשייה מצביעים על כך שהעניין בסרט רק הולך וגובר, וכי הוא יכול אף לעקוף את "מלחמת הכוכבים" ולהתייצב לבדו בפסגה.

הנוקמים: מלחמת האינסוף. פורום פילם,
הקהל מצביע ברגליים. מתוך "הנוקמים: מלחמת האינסוף"/פורום פילם

לא רק בארה"ב ניכר הטירוף סביב סרט הגיבורים העצום. סין, ברזיל, בריטניה, גרמניה ושאר שווקי העולם הניבו יחד סכום של 179 מיליון דולר, שעל פי ההערכות עשוי להגיע ל-300 עד יום שני. אם כל אלו יתגשמו, יתייצב "הנוקמים" על 545 מיליון דולר בסך הכל, וידיח את "מהיר ועצבני 8" (543 מיליון) שקבע את שיא כל הזמנים להכנסות עולמיות בסופ"ש הבכורה רק בשנה שעברה.

כזכור, "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הוא אירוע השיא שמנקז לתוכו את 18 סרטי מארוול שעלו לאקרנים בעשור האחרון. במוקד עומד הניסיון של גיבורי העל למנוע מנבל העל, תאנוס, להניח את ידו על 6 אבני הנצח שיעניקו לו כוח שהעולם לא ראה מימיו. עלות הסרט, שבוים על ידי האחים רוסו, מוערכת בכ-400 מיליון דולר, וזה כמובן לא כולל את קמפיין השיווק שככל הנראה הכפיל את הסכום הזה. המסקנה היא שגם אחרי סופ"ש היסטורי שכזה, דיסני עדיין לא הגיעה לשורת הרווח בסרט הזה, אבל היא עשויה להגיע לפחות לאיזון כבר בסופ"ש הבא.

גורמים בתעשייה מעריכים כי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" עשוי להיות הסרט הרביעי בכל הזמנים שיעבור את רף ההכנסות של 2 מיליארד דולר. השאלה כעת היא האם יהיה לו את מה שצריך כדי להדיח את "אווטאר" ממעמדו כסרט הרווחי בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully