וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה רחוק מדי? הקומיקאית מישל וולף צולבת את דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס

29.4.2018 / 11:48

בסעודת כתבי הבית הלבן המסורתית, שגם הפעם נערכה בלי הנשיא דונלד טראמפ, שימשה מישל וולף כקומיקאית התורנית שהגיעה לרדת על המשטר הנוכחי ואנשיו. על הכוונת שלה הייתה בעיקר דוברת הבית הלבן, שרה האקבי סנדרס, שישבה ממש לצדה. דבריה של וולף סחטו מהנוכחים קריאות הלם

צילום מסך

סעודת כתבי הבית הלבן המסורתית שנערכה לפנות בוקר (ראשון) הייתה השנייה בקדנציה של דונלד טראמפ. כמו בשנה שעברה, גם הפעם הנשיא האמריקני שונא התקשורת העדיף לא לנכוח באירוע, וקיים במקומה כנס תומכים במישיגן. טראמפ הוא הנשיא הראשון בהיסטוריה, מאז כינון האירוע ב-1920, שנעדר מהמפגש השנתי עם האנשים שמסקרים בקביעות את הבית הלבן.

בשנים האחרונות הפכה הסעודה לאירוע בו נשיאים נוהגים לשאת נאומים הומוריסטיים ומודעים לעצמם באשר לחולשותיהם ולנושאים על סדר היום, וזאת לצד קומיקאים מובילים שמקבלים את הזכות לצלוב את בכירי המדינה מעל הבמה הזו. בעקבות היעדרותו של טראמפ, נפתח האירוע השנה בקליפ מיוחד של סדרת האנימציה "קריקטורה של נשיא", שנוצרה על ידי מנחה תוכנית הלילה של CBS, סטיבן קולבר. בקליפ נראה טראמפ המצויר מתייעץ עם עוזריו בשאלה אם להגיע לאירוע (צפו בקטע בסרטון למעלה).

טראמפ האמיתי אמנם לא הגיע, אבל כמובן זכה להצלפות מצדה של מנחת הערב, הקומיקאית מישל וולף - כתבת בתוכנית הסאטירה "הדיילי שואו עם טרבור נואה", שבקרוב תוביל תוכנית סאטירה משלה בנטפליקס. את עיקר האש של וולף, כזו שסחטה מהנוכחים קריאות תדהמה, ספגה שרה האקבי סנדרס, דוברת הבית הלבן, שדווקא נכחה בסעודה ואף ישבה במקום השמור לנשיא על הבמה, לצדה של הקומיקאית, שהחלה את ההיטפלות אליה בהשוואתה לדודה לידיה מ"סיפורה של שפחה", בדיחה שלא הצחיקה את סנדרס.

"כל פעם ששרה עולה לפודיום, אני מתרגשת", אמרה וולף. "אני לא באמת בטוחה מה אנחנו עומדים לקבל, אתם יודעים? תדרוך עיתונאי, אסופת שקרים או שיחלקו אותנו לקבוצות סופטבול. 'אלה חולצות ועורות, והפעם אל תהיה כזה ביץ', ג'ים אקוסטה!' - עיתונאי CNN שהיו לו מספר חיכוכים בעבר עם הסגל של טראמפ, כולל סנדרס עצמה. "האמת היא שאני ממש מחבבת את שרה. אני חושבת שהיא רבת תושיה. אבל היא שורפת עובדת ואז משתמשת באפר כדי ליצור את את העין המעושנת המושלמת. כלומר, אולי היא נולדה עם זה, אולי הכל שקרים. כנראה הכל שקרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרה האקבי סנדרס דוברת הבית הלבן. צילום מסך
לא הייתה משועשעת. שרה האקבי סנדרס על סף דמעות/צילום מסך

"אני אף פעם לא בטוחה איך לקרוא לשרה האקבי סנדרס", המשיכה הקומיקאית. "זה שרה סנדרס? זה שרה האקבי סנדרס? זה הדודנית האקבי? זה הדודה האקבי סנדרס? מה זה הדוד טום אבל לנשים לבנות שמאכזבות נשים לבנות? אה, אני יודעת, הדודה קולטר".

צפו בנאום המלא של מישל וולף בסרטון למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully