וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2018: כל הפרטים שחייבים לדעת

29.4.2018 / 12:39

באיזה חצי גמר נטע ברזילי מתחרה? באיזה יום הוא מתקיים, באיזה שעה הוא משודר ואיפה? מתי הגמר? ומתי נדע את התוצאות? כל מה שצריך לדעת על אירוויזיון 2018

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור

מה הדרך של נטע ברזילי לגמר האירוויזיון?

כדי להעפיל לשלב הגמר, תצטרך ישראל קודם כל לעבור את שלב החצי. "Toy" ישתתף במחזור הראשון שלו, בשלישי 8.5 (חצי הגמר השני יתקיים יומיים לאחר מכן, ב-10.5 והגמר במוצאי שבת - 12.5).

כמה מדינות עולות מהחצי?

מכל אחד מן החצאים עולות עשר מדינות. בחצי שבו תשתתף ישראל, היא נחשבת הפייבוריטית הברורה ביותר לעלות, אבל יש עמה עוד כמה תותחים כבדים שיהיה מפתיע עד מאוד אם לא יעפילו - ובראשן השירים של צ'כיה, בלגיה, אסטוניה, יוון, בולגריה ואוסטריה. כרגיל, שש מדינות העפילו אוטומטית לגמר: המארחת פורטוגל, מן הסתם, וכן ה"ביג 5", חמש המעצמות האירופאיות שמממנות את הפקת התחרות - גרמניה, איטליה, בריטניה, ספרד וצרפת.

מתי הביצוע של נטע בחצי?

ההגרלה קבעה כי "Toy" יהיה השיר השביעי שיבוצע באותו ערב. כלומר, לא מוקדם מדי, לא מאוחר מדי - מקום טוב באמצע (עדכון: הביצוע של נטע בגמר הוא הביצוע ה-22 מתוך 26 המדינות שיופיעו, כלומר לקראת שעה 23:40 בלילה. התוצאות המלאות - סביב 1:45 לפנות בוקר).

איפה רואים את כל זה?

חצי הגמר בהשתתפותה של נטע ברזילי יועבר בשידור ישיר בכאן (11) כמיטב המסורת, גם הגמר ישודר בו, בין אם הישראלית תעפיל אליו ובין אם לא - אבל בשלב זה נראה די ודאי שהיא תהיה שם. חוץ מהשידור הטלוויזיוני, ניתן יהיה לראות אותם גם באתר האינטרנט של כאן ולשמוע אותם בכאן 88.

ובאיזה שעות כל זה קורה?

חצי הגמר והגמר יתחילו בשעה 22:00 שעון ישראל, זה בטוח. קשה יותר לשים את האצבע על השעה המדויקת בה יתחילו להתפרסם תוצאות הגמר, אבל מניסיון העבר, זה רק יתחיל בסביבות חצות וחצי - כך שצפוי ערב ארוך, ובתקווה גם מאושר.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. דייב שחר
שביעית בתור. נטע ברזילי/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully