וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק משוחרר מבית החולים - ומועבר למרכז שיקומי

30.4.2018 / 14:07

לאחר ארבעה ימי אשפוז באיכילוב, צביקה פיק משוחרר היום מבית החולים ומועבר למרכז שיקומי באזור המרכז. לפי ההערכות, פיק עבר אירוע מוחי במהלך טיסה מלונדון לישראל לפני כשבועיים ולפיכך המטוס נאלץ לנחות נחיתת חירום בווינה, שם אושפז

צלמים זמניים מורשים

המוזיקאי צביקה פיק ישוחרר היום מבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר ארבעה ימי אשפוז והוא מועבר בדיסקרטיות מלאה למרכז רפואי שיקומי באזור המרכז. לפי ההערכות, פיק עבר אירוע מוחי במהלך טיסה מלונדון לישראל לפני כשבועיים. משפחתו של פיק שומרת על סודיות מוחלטת בכל הנוגע למצבו הרפואי, ולפיכך קשה לדעת כמה זמן ייאלץ פיק להישאר במכון השיקומי ולעבור הליך שיקום.

ביום חמישי אושפז פיק במחלקה הנוירולוגית בית החולים איכילוב, לאחר שהגיע לארץ בטיסה רפואית שיצאה מווינה, בה המוזיקאי הישראלי היה מאושפז בשבוע האחרון. כזכור, לפני כשבועיים חש פיק ברע בטיסת אל-על מלונדון לישראל. לאחר שרופא על המטוס החליט להתייעץ עם הרופא של אל-על, הוחלט להנחית את המטוס בעיר וינה שבאוסטריה והזמר אושפז בבית החולים בעיר. בזמן שהותו בבית החולים בווינה נפוצו שמועות אודות מצבו הבריאותי. עם זאת, איש יחסי הציבור של פיק הזים את השמועות.

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים.

אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

סקאזי יומולדת. ניר פקין
צביקה פיק/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully