וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלופר יעלה על במת האירוויזיון אך כקישוט בלבד ולא ככלי נגינה

"עבדו עלינו בעיניים", אומרים בתעשיית המוזיקה בתגובה לכך שהלופר יעלה על במת האירוויזיון, אך נטע ברזילי לא תנגן על הכלי המזוהה איתה, והוא ישמש כאביזר תפאורה ותאורה בלבד. מכאן נמסר כי זוהי "החלטה אמנותית"

יח"צ - חד פעמי

כל מי שחובב אירוויזיון, וגם מי שלא, בוודאי נתקל מאז שנטע נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון בשאלה "מותר לופר?". אז אמנם הלופר מותר, אך היום מתברר כי לא ייעשה בו שימוש מוזיקלי אלא ויזואלי בלבד. הלופר ישמש כפרופס (אביזר תפאורה) בלבד, כקישוט וכפי הנראה ישמש להפקת אורות, ולא ככלי מוזיקלי אמיתי. נטע ברזילי לא תנגן על הכלי המזוהה איתה.

"ההחלטה שנטע לא תנגן על הלופר היא מאוד משונה", אומר גורם בכיר בתעשיית המוזיקה לוואלה! תרבות, "כי בנו עולם שלם של ציפיות סביב המותג נטע והלופר, ובעצם אנחנו מגלים שקצת עבדו עלינו בעיניים. נטע זמרת ומוזיקאית מעולה ומוכשרת אבל חלק מהייחוד שלה היה הלופר. ובמקום לבנות ציפיות ולרסק אותן בדרך אגב כמעט ברגע האחרון, היה מוטב להגיד מראש שהלופר לא יהיה במשחק, במקום עכשיו. זוהי שבירת אמון מול הקהל".

נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע ברזילי/Andres Putting

מכאן נמסר לוואלה! תרבות: "ההופעה של נטע, נציגת ישראל באירוויזיון נבנתה בהתאם לדרישות ההפקה הבינלאומית. בהתאמה, עוצב הסופר לופר שמייצר מלבד אודיו גם תאורה ומוסיף נדבך נוסף ומרשים להופעה. אומנותית, התקבלה החלטה שהשימוש בלופר על הבמה יהיה בעל אלמנטים ויזואלים בלבד. אנו ממליצים לכולם לחכות להופעה המרשימה של נטע, על במת האירוויזיון שישודר בכאן 11".

ביום חמישי, 3 במאי, ב-15:30 שעון ישראל ברזילי תעלה לבמה בפעם השנייה לחזרה הפתוחה, שבה כל מדינה מקבלת 20 דקות שבמהלכן חוזרים על הביצוע 2-3 פעמים, ככל שמותיר הזמן לאחר שהצוותים מתייעצים בין הביצועים. חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, שבמסגרתו תופיע ברזילי, ייערך ב-8 במאי ב-22:00 וישודר בכאן 11. בשבת באותה שעה יתקיים הגמר וישודר אף הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully