וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסיום של "הומלנד" תתרחש בישראל, לאחר קפיצת זמן

1.5.2018 / 13:07

לאחר ששתי העונות האחרונות של "הומלנד" התרחשו בארה"ב, העונה השמינית וככל הנראה האחרונה של הסדרה תתרחש בישראל, ולאחר קפיצת זמן משמעותית מסיום העונה השביעית. מפיק הסדרה: "נספר סיפור מאוד סגור"

יח"צ - חד פעמי
הומלנד עונה 6.
קלייר דיינס ב"הומלנד"

פרטים ראשונים על המסתמן בעונה השמינית וככל הנראה האחרונה של "הומלנד" נחשפו היום (שלישי). מיד נזהיר מספוילר לגבי פרק הסיום של העונה השביעית, ששודר אתמול (30 במאי).

מסתמן כי העונה הבאה של הסדרה המצליחה תתרחש בישראל. זאת לאחר ששתי העונות האחרונות התרחשו ברובן בארצות הברית. עוד נודע כי בעונה הבאה של "הומלנד" תתקיים קפיצת זמן משמעותית לאחר הרגע שבו נראתה קארי (קלייר דיינס) בסוף העונה, במצב נפשי קשה עם שיחרורה בתום 7 חודשים של שבי ברוסיה ללא נטילת תרופות.

"נתחיל את עונה 8 כנראה עם קפיצת זמן גדולה בין העונה השביעית לשמינית", אמר מפיק הסדרה אלכס גנזה ל"אינטרטיימנט וויקלי" על העונה שתשודר בשנה הבאה, "נספר סיפור מאוד סגור, בתקווה בישראל". כזכור, "הומלנד" מבוססת על "חטופים" הישראלית, כך שיש מין סגירת מעגל בהתרחשות כזו.

טריילר לעונה 3 של "הומלנד".
קלייר דיינס

למרות העובדה שרשת שואוטיים טרם אישרה רשמית את טענתה של דיינס כי הסדרה תסתיים בעונה השמינית, נראה שגנזה רמז על כך גם. הוא אמר כי העונה השביעית חיברה "את כל הכלים על לוח השחמט כדי לעשות פינאלה ראויה לסיפור שאנחנו מספרים. הצגנו את עונה 7 בוושינגטון מתוך כוונה לקחת אותנו מעבר לים לחלק האחרון... נגיע ללב הרגשי של הדברים בעונה השמינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully