וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אביצ'י התאבד כשחתך ורידים עם שברי זכוכית

1.5.2018 / 16:07

לפי אתר TMZ, הדי-ג'יי והמפיק המוזיקלי המוערך, שהלך לעולמו לפני כשבועיים בגיל 28 בלבד, שם קץ לחייו באמצעות שברי זכוכית. כבר לפני כשבוע רמזו הוריו כי התאבד

צילום: דוד מיכאל שחר

הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי אביצ'י התאבד באמצעות זכוכית שבורה שבה השתמש כדי לחתוך את ורידיו - כך דיווח היום (שלישי) אתר הבידור האמריקני TMZ. מקורות המקורבים לאביצ'י, שהלך לעולמו בגיל 28 לפני כשבועיים, אישרו בכך שאביצ'י נטל את חייו כפי שהוריו רמזו לפני כשבוע. לפי הדיווח, אביצ'י שבר בקבוק זכוכית והשתמש בשבריו כדי לחתוך את ורידיו. לפי חלק מהדיווחים, הוא חתך את עצמו בצוואר. לפי דיווחים אחרים, הוא פגע בזרוע שלו.

כשבוע לאחר מותו של אביצ'י בגיל 28 בלבד ולאור המסתורין סביב נסיבות המוות, פרסמה לפני שבוע משפחתו של אביצ'י הצהרה ממנה ניתן להבין כי שם קץ לחייו. "הוא היה נפש שבירה, הוא לא היה יכול להמשיך, הוא חיפש שקט", נמסר. "כשהוא הפסיק את סיבובי ההופעות, הוא רצה למצוא איזון בחיים כדי להיות מאושר ולעשות את מה שהוא אהב יותר מכל - מוזיקה. הוא התמודד עם הרהורים על משמעות, חיים, אושר. הוא לא יכול היה להמשיך".

אביצ'י. AP
אביצ'י/AP

דברי המשפחה על הלחץ המטורף בו היה שרוי אביצ'י מגיעים בהמשך לקטע מתוך סרט תיעודי עליו, בו הוא מדבר על הנושא בגילוי לב ועל החשש לחייו. אביצ'י, ששמו האמיתי היה טים ברגלינג, הופיע לפי הסרט הופיע 813 פעמים בין 2008 ל-2016, והלו"ז הבלתי אפשרי הזה הוא הסיבה המרכזית לפרישתו מהופעות. במהלך הדוקו הוא נשמע מודה: "אמרתי להם שלא אוכל להופיע יותר. אני אמות מזה בסופו של דבר. אמרתי את זה כל כך הרבה פעמים". ואכן, ביום שישי לפני כשבועיים, נמצא השוודי ללא רוח חיים במוסקאט שבעומאן.

אביצ'י היה אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות בלא פחות מאשר 15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • אביצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully