וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטיק ובן אל מוציאים שיר חדש ביום ראשון: הנה טעימה ראשונה

2.5.2018 / 10:40

הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל ישחרר ביום ראשון הקרוב שיר חדש, תשיעי במספר, ששמו "Kawaii", שמפלרטט עם מוזיקה יפנית ודימויים מארץ השמש העולה. קבלו הצצה קצרה לקליפ של השיר

טעימה מתוך השיר החדש - Kawaii

ביום ראשון בבוקר זה קורה שוב: הצמד המוזיקלי המצליח ביותר בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, משחרר סינגל חדש, תשיעי במספר. עד כה לא נמסר מידע רשמי על השיר מלבד שמו: "Kawaii". בנוסף שוחרר קטע קצר מהשיר ליוטיוב שממנו עולה כי מדובר בשיר עם ניחוחות יפניים שאף מציג דימויים מארץ השמש העולה כגון פריחת הדובדבן.

עד כה, כל שיר ששחררו סטטיק ובן אל תבורי הפך ללהיט ענק עם מיליוני צפיות ביוטיוב. עם זאת, שני הסינגלים האחרונים, "נמסטה" ו"הכל לטובה" גרפו מעט פחות צפיות ביוטיוב ומעט פחות שיח ברשת. זה לא מנע מהצמד הכי פופולרי בישראל לחתום על חוזה בינלאומי ענק שבמסגרתו יוציאו אלבומים מעבר לים באנגלית. ביום ראשון צפוי הצמד להוציא הודעה נוספת, בלי קשר לשירם החדש.

סטטיק ובן אל תבורי קוואי קאוואי, Kawaii. צילום מסך
בן אל מתוך הקליפ החדש/צילום מסך

בריאיון שהעניק לפני כחצי שנה המפיק המוזיקלי של הצמד, ג'ורדי, לוואלה! תרבות הוא הודה: "כל שיר שהוצאנו - האמנו שהוא לא יצליח. אני יכול להגיד לך שסטטיק לא רצה ש'כביש החוף' ייצא, 'סתם' - אני לא רציתי שייצא, 'זהב' - אף אחד לא רצה שייצא. כשהם הביאו לי את 'זהב' אמרתי להם: 'מה זה הדבר הגרוע הזה? למה אתם מביאים לי כאלה שטויות?' הם ממש האמינו בזה, הכנסנו ווייב של סיקסטיז ולא שחררנו את השיר הזה הרבה זמן".

"בשיר 'סלסולים', אורון המנהל שלנו אמר 'בשום פנים אתם לא מוציאים את השיר הזה. זה מזרחית, זה מחזיר את בן אל אחורה'", הוסיף ג'ורדי. "אמרתי לו: 'אורון, סמוך עלינו, בבקשה. זה הכי חדשני בעולם. אמנותית הוא לא מתערב בחיים. הוא אמר שקשה לו עם זה ובסופו של דבר הוא הסכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully