וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן וילסון דחה סדרת הופעות בארה"ב בגלל ניתוח בגב

2.5.2018 / 11:31

בשל ניתוח בגב, המוזיקאי בריאן וילסון דחה סדרת הופעות שאמור היה לקיים החודש בארצות הברית. "הבעיות עם הגב באחרונה החמירו. הרופאים אופטימיים שהניתוח יקל על הכאב". האם הניתוח ודחיית ההופעות תשפיע גם על ההופעה של וילסון באוגוסט בישראל?

בריאן ווילסון, הופעה ברעננה. לירון שניידר,
וילסון בהופעתו בישראל ב-2016/לירון שניידר

המוזיקאי בריאן וילסון החליט לדחות סדרת הופעות שאמור היה לקיים החודש (מאי) בארצות הברית - בוושינגטון, טנסי, וירג'יניה, ג'ורג'יה ובפלורידה - בעקבות ניתוח בגב שהוא אמור לעבור. וילסון, אחד הכותבים הגדולים בתולדות המוזיקה האמריקאית ולשעבר מנהיג להקת הביץ' בויז, מסר לתקשורת: "כפי שכמה מכם אולי יודעים, יש לי כמה בעיות עם הגב שלי שבאחרונה החמירו. הרופאים שלי אמרו לי שעליי לעבור ניתוח מיד. הם אופטימיים שזה סוף סוף יקל על הכאב. דעו כי המוזיקה היא בלבי ובנשמתי, אני והבחורים מצפים להופיע בפניכם בקרוב מאוד".

ווילסון אמור להופיע בארץ ב-7 באוגוסט בהיכל הספורט ביד אליהו, כשנתיים לאחר שהופיע ברעננה לרגל חגיגות 50 השנים לאלבום "Pet Sounds". בשלב זה ההופעה עדיין מופיעה באתר הרשמי שלו. מפיק המופע של וילסון בישראל אמר לוואלה! תרבות: "רק ההופעות בחודש מאי בארצות הברית נדחות, כל היתר, כולל ישראל, מתקיים כרגיל".

בריאן ווילסון. GettyImages
בריאן וילסון/GettyImages

דרכו המוזיקלית של ווילסון החלה כבר בעת היותו נער מתבגר, אז היה ממייסדיה של הביץ' בויז ב-1962. אלבום הבכורה של הלהקה "Surfin' Safari" ראה אור באותה שנה. בתחילת דרכה הלהקה אופיינה כ Surf-rock ועסקה בתכנים שמעסיקים מתבגרים, אך במהרה התפתחה ועסקה בנושאים נוספים. החדשנות והיצירתיות של ווילסון הן מבחינת השירה והן מבחינת הכלים המוזיקליים, באו לידי בלהיטים הגדולים שיצר כמו " I Get Around", "California Girls", "Wouldn't it Be Nice", "God Only Knows" ו-"Good Vibrations". בזכות כל אלה ביססה הלהקה את מעמדה כמצליחה והמשפיעה ביותר באמריקה בשנות ה-60.

ווילסון זכה להישגים רבים גם כאמן סולו, מאחוריו 11 אלבומים שהקליט עד היום, כולל "SMiLE" המדובר, שיצא ב 2004 וכלל חומרים שנוצרו בשנות ה-60 אך לא ראו מעולם אור במסגרת אלבום. בזכותו זכה ווילסון בפרס הגראמי הראשון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully