וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בסטייל יפני: סטטיק ובן אל מוציאים שיר חדש - "Kawaii"

6.5.2018 / 10:00

הצמד סטטיק ובן אל לא מסתפק בחרישת במות בארה"ב במסגרת החוזה הבינלאומי החדש שלהם, אלא ממשיך להוציא שירים וקליפים גם בשפת הקודש, ולראשונה פותח קופות לציבור הרחב. קבלו את כל הפרטים והאזינו לשיר החדש שלהם - Kawaii

הפקה: רומס בימוי: רומן בוצ?אצקי

את התקופה הנוכחית מעבירים סטטיק ובן אל תבורי בהופעות מול קהל של יהודים וישראלים לשעבר ברחבי ארה"ב, על מנת להכשיר את הקרקע לכיבוש הקהל האמריקאי. כזכור, ההרכב - שכולל כמובן גם את המפיק המוזיקלי ג'ורדי (ירדן פלג) - חתם באחרונה על חוזה בינלאומי ענק אצל איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן וחברת Capitol Records האמריקאית. אם חשבתם שזה אומר שיזניחו את הקהל המקומי והאוהד - מתברר שממש לא. אפילו להפך. לראשונה אי פעם יופיע הצמד במופע קופות פתוחות בישראל. זה יקרה ב-17 ביוני בהיכל מנורה מבטחים (יד אליהו) בתל אביב.

כדי לחמם את האווירה הצמד מוציא עכשיו שיר חדש, "Kawaii", שכתמיד הופק על ידי ג'ורדי. כדרכם השיר החדש חוקר כיוונים מוזיקליים חדשים, הפעם אוריינטליים, ובפרט יפניים - משמעות המילה "קוואי" ביפנית היא "חמוד/ה". מלבד זאת המחווה ניכרת הן בהשפעות המוזיקליות והן בקליפ העמוס אימג'ים מהתרבות של ארץ השמש העולה, בכללם קריינות סטייל "מורטל קומבט" ואנימציה בסגנון אנימה. העבודה על הקליפ ארכה כשלושה חודשים, צילומי הקליפ נערכו כ-24 שעות רצופות וכללו כ-150 אנשי צוות שעבדו על הפרויקט. כל התפאורה בקליפ נעשתה בעבודת יד, ללא הדמיות תלת מימד ממוחשבות. אף שהצילומים התקיימו בחו"ל, הצמד בחר בצוות הישראלי והקבוע לנהל ולהוביל את הפרויקט. צפו בקליפ למעלה.

עיצוב בלבד. סטטיק ובן אל תבורי, ג'ורדי, Kawaii. יח"צ,
קוואי. סטטיק ובן אל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully