וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפספס: נטע ברזילי שרה את TOY כפי שמעולם לא שמעתם

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

3.5.2018 / 17:34

במהלך מסיבת עיתונאים שקיימה לאחר חזרתה השנייה, הפתיעה נטע ברזילי כשעשתה מאש-אפ אקוסטי ומקסים בין שירה TOY לבין השיר האסטוני "לה פורצה", שבעיני רבים נחשב מועמד לזכייה לצד השיר הישראלי. יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון, מדווח

צלמים זמניים מורשים

לאחר הצלחת החזרה השנייה של נטע ברזילי באולם בליסבון, מספר ימים לפני חצי הגמר הראשון באירוויזיון 2018, השתתפה נטע במסיבת עיתונאים מיוחדת שבה דיברה על השיר ועל הצלחתו. במהלך מסיבת עיתונאים, הפתיעה נטע ברזילי כשתפסה גיטרה אקוסטית ועשתה מאש-אפ מקסים בין שירה "TOY" לבין השיר האסטוני "לה פורצה", שבעיני רבים נחשב מועמד לזכייה לצד השיר הישראלי וכעת נמצא במקום החמישי בהימורים. צפו בביצוע המיוחד בווידאו שבתחילת הכתבה.

היום, כאמור, נערכה החזרה השנייה של נטע, ומה שראינו בה היה מעט שונה ביחס לחזרה הראשונה: הקול של נטע נשמע חד יותר וטוב יותר, עשן כיסה את הבמה וזיקוקים קישטו אותה. בנוסף הופרחו גם בועות סבון לעבר הקהל, שבתורו זיכה את הביצוע במחיאות כפיים סוערות.

בדקות שלאחר החזרה השנייה סוכנויות ההימורים נצבעו ירוק ויחס ההימורים הלך והצטמצם, כלומר המהמרים חוזרים להאמין ביכולת של נטע ברזילי לנצח. אתמול היחסים התרחבו לאזור ה-3.90 וכעת יש סוכנויות שצמצמו את היחס ל-2.75. גם הפער מהמקום השני שוב מתרחב לפי 2.5 ויותר.

הצצה רשמית לחזרה של נטע:

במהלך סוף השבוע יערכו חזרות גם שאר המדינות שמשתתפות בחצי הגמר הראשון, כל מדינות חצי הגמר השני וכן שש המעפילות האוטומטיות - פורטוגל המארחת, איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד, וצרפת. הפעם הבאה שנטע ברזילי תעלה על הבמה תהיה רק ביום שני, בשעה 16:00 שעון ישראל בחזרה הגנרלית הראשונה. באותו היום בשעה 22:00 תיערך חזרת צוותי השיפוט. החזרה הזו חשובה לא פחות מחצי הגמר עצמו, משום שזו החזרה שבה צופים צוותי השיפוט ברחבי אירופה וקובעים מחצית מהניקוד. כמו בכל שנה, הניקוד המלא נשאר חסוי ונחשף רק לאחר סיום הגמר. אנחנו כמו תמיד מחזיקים אצבעות לנטע ברזילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully