וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה הלא צפויה של המגישה שהוטרדה מינית בשידור חי הפכה לויראלית

10.5.2018 / 9:02

שדרנית הספורט המקסיקנית דיווחה מגמר ליגת האלופות של CONCACAF כשאחד האוהדים הנלהבים חפן בישבנה. היא לא נותרה חייבת וכשחשבה שהשידור הועבר לאולפן - התנפלה עליו עם המיקרופון שלה

@FoxSportsMx

שדרנית הספורט המקסיקנית, מריה פרננדה מורה, נשלחה לגמר ליגת האלופות של CONCACAF כדי לסקר את המשחק שנערך בין גוודלחרה לטורונטו. בסיום המשחק, ועם ניצחונה של גוודלחרה, עצרה מורה שני אוהדים כדי לשאול אותם על ההרגשה. במהרה זו מצאה עצמה מוקפת באוהדים קולניים במיוחד שחגגו את ניצחון קבוצתם מול המצלמה. אחד מהם כנראה הפריז בהתלהבותו, התחכך בה וחפן את ישבנה - וזו מיהרה להעביר את השידור לאולפן כדי לצאת עליו באלימות.

בתקרית המתועדת, שהתרחשה מחוץ לאצטדיון גוודלחרה, נראית מורה מתקשה להתמודד עם ההמוניות סביבה כשאחד האוהדים מתחכך בה מאחור - אולם לא ניתן לראות את האוהד חופן את ידו בישבנה. את זה היא סיפרה בפוסט ארוך במיוחד שכתבה באינסטגרם ובטוויטר, אחרי שהסרטון שלה הפך לויראלי. מה שהפתיע בעיקר את הגולשים זו התגובה המפתיעה שלה: רגע אחרי שחייכה בחינניות למצלמה, מורה הסתובבה אל האוהד והחלה להכות בו במיקרופון שלה. כל האוהדים נראים מבולבלים מהתגובה שלה - ובמיוחד המטריד שלא ציפה כלל שהמגישה תתפרץ עליו באמצע שידור חי.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

החוליגניות הרוסיות חוזרות: צפו בהן מתאמנות לקרב נגד אוהדי אנגליה במונדיאל

לכתבה המלאה

בפוסט הארוך היא הגנה על ההתנהגות שלה ואמרה שהיא אינה מתחרטת עליה: "מה שקרה לי בחמישי עם שחר קורה לאלפי נשים בכל יום במרחבים הציבוריים. ההבדל הוא שזה קרה לי במהלך שידור חי בטלוויזיה והחלטתי להגן על עצמי. התגובה שלי היא מה שהפכה את זה לויראלי. חשבתי, אולי זה קרה במקרה בגלל שאנשים דחפו מאחור והמשכתי לדבר למצלמה. בגלל שלא הגבתי והמשכתי לעשות את העבודה שלי, הבחור הזה הניח את ידו על הישבן שלי פעמיים נוספות. החלטתי להגן על עצמי...".

על פי העיתון הגרמני בילד, כמה מהמגזינים והמגישים המפורסמים במקסיקו תמכו במורה והגנו על זכותה להגיב בצורה שהגיבה. הם גם הפגינו את תמיכתם עם האשטאג #UnaSomosTodas - שפירושו "אחד כמו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully