וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרפנו את גילי נתנאל: למה אני שונא את האירוויזיון

אביב מזרחי

9.5.2018 / 0:35

אתמול זה התחיל אבל היסודות הונחו כבר בשנות החמישים של המאה הקודמת. למה עדיין יש תחרות שירה של כל היבשת על אף ירידת הלאומיות באירופה, ויותר חשוב: אחרי שהמציאו כבר את הריאליטי זמרה והומוסקסואליות הפכה לגיטימית

באדיבות כאן 11

1. כי זה לא טלוויזיוני. פעם זה היה זה משדר ארוך ומשעמם של שירים בינוניים, עכשיו זה שלושה כאלה, על פני שלושה ערבים! זה יותר מרוח מ"הישרדות" של ערוץ 10.

2. כי למרות שעוסקים בזה הרבה בתקשורת כאן, זה לא באמת חשוב. כמה לא חשוב? אם ישראל לא מעפילה לגמר אף אחד לא צופה בזה. זה כאילו גמר יורוליג אחרי שמעיפים את מכבי ת"א, מה שהופך את האירוע ממאבק איתנים על ראשות היבשת לאירוע הזה של אלה שלא התקבלו ל-NBA.

3. פעם היה בזה גם את ההיבט הלאומי שבאמת היה מגוחך. היה באמת שיח ברדיו ופרשנים שתהו אם יש לצמד הבטלנים סיכוי. הבטלנים היו נתן דטנר ואבי קושניר בחליפות האחים בלוז וזה מביך כמו שזה נשמע. ענת עצמון אפילו עתרה נגד דפנה דקל כי היא חרגה בזמנים בשיר המונומנטלי "זה רק ספורט" ואנשים איבדו את זה לגמרי - בעיקר המעריצות הצעירות של דפנה דקל, שהיו חורטות את השם שלה על העור שלהן (אני לא ממציא).

4. יש גם כאלה שסתם תוקעים בסוף ריאיונות פרגון למתמודד בלי קשר לכלום. מעין "המהלך שלנו הוא לאו דווקא להחליש את מעמד בית המשפט אלא לחזק את מעמד הכנסת ולמסגר את הפרדת הרשויות. בהצלחה לנטע ברזילי!" או "אנחנו רואים רצון בארגון חמאס ואנחנו גם נדע לתקוף לפני. גאים בנטע על הישג".

5. אני מניח שמה שבאמת היה חשוב תמיד זה שמדובר באירופה, שהאירוויזיון מוכיח שהיא לא רק מכירה במדינת ישראל, אלא גם חושבת שאנחנו חלק מהיבשת. בנוסף, בניגוד לכדורגל זו אפילו התמודדות שאנחנו עשויים לנצח כי אין נחיתות פיזיולוגית או טקטית.

6. גם לא חייבים לשיר בעברית. אז מה אנחנו בעצם שולחים מכאן שהוא ישראלי. לא אכפת לי באמת.

7. אני שונא את האירוויזיון כי דיבורי הפוליטיקה מעייפים. אם ישראל מנצחת זה למרות האנטישמיות. אם אנחנו מפסידים זה בגלל האנטישמיות. בכל מקרה כולם אנטישמיים. מזל גדול שלא שלחנו את שלישיית "כמו צועני" כי אני לא יודע איך היינו מסבירים את זה היום או איך היינו מגיבים לשיר "כמו יהודי מסתובב לי בעולם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

8. בנוסף, גרמניה חייבת לתת לנו דוז פואה. ויש שאומרים שמדינות סקנדינביות נותנות הרבה נקודות לסקנדינביות. איכשהו יש סברה שבסופו של דבר זו תחרות בה אתה מחליט איזה שיר הכי פחות גרוע מבין המדינות שאתה מזדהה עם המצע שלהן במלחמת העולם השנייה.

9. זה מפחיד כי אם ישראל מנצחת אז זה בשנה הבאה בירושלים, וזה יהיה בטוח מאוד מביך. מירי רגב תלבש שמלה עם הדפס ירושלים (אבל לא יקראו לזה שמלת ירושלים אלא שמלת כאן!), או שהיא תשיג את חליפת הציפור של דנה אינטרנשיונל מ-1998 ותקיף סביב הבמה ותצווח. אולי בסקייטים.

10. אני לא אוהב את האירוויזיון כי אם ישראל מנצחת אז השיר נתקע לנצח בפלייליסט. וזה לא מוצדק. אף פעם.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
לא אישי. נטע ברזילי/AP

11. כי המנחים מתלהבים שהם יודעים להגיד ערב טוב או משהו בכל השפות. אקיש בבש טורקיה!

12. דוז פואה! 12 זה מספר לא עגול. למה 12 נקודות זה הכי הרבה שאפשר לתת?

13. אני בטוח שיש תשובה. לא אכפת לי כי זה לא חשוב.

14. הרסו לגילי נתנאל את הקריירה כששלחו אותו בגיל כל כך צעיר. בכיף היה יכול להיות שי גבסו עכשיו.

15. כי זה גיי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל על הקריירה שאינה. גילי נתנאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל בכל זאת: דנה אינטרנשיונל בגרסתה הלאומית קידמה מאוד את הקהילה הלהט"בית בישראל. לפעמים קצת לאומיות זה נחמד. היו הבלחות של שירים טובים, ג'ינג'ס חאן בסדר. אבניבי לא. בו אה בה. בהצלחה לנטע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully