וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב האינדי-רוק אלברט האמונד ג'וניור יגיע להופעה בישראל

10.5.2018 / 7:36

אלברט המונד ג'וניור, גיטריסט להקת הסטרוקס ואמן מוצלח בפני עצמו, יגיע להופעה בישראל בקיץ הקרוב

אלברט האמונד ג'וניור. יח"צ,
אחד משני הכוחות המשמעותיים בלהקת הסטרוקס. אלברט האמונד ג'וניור/יח"צ

אלברט האמונד ג'וניור, הגיטריסט האגדי של הסטרוקס, צפוי להגיע להופעה לישראל ביולי הקרוב.

האמונד ג'וניור, בנו של הזמר הוותיק אלברט המונד, יגיע להופעה יחידה במועדון הבארבי בתל אביב עם חומרים מתוך ארבעת אלבומי הסולו שלו, שהאחרון שבהם יצא במרץ השנה. אלבומו הראשון, "Yours To Keep" יצא ב-2006 עוד כשהיה חבר בסטרוקס וזכה לביקורות מחבקות בעיתונות המוזיקה העולמית. לאחר שהלהקה הפסיקה את פעילותה, המשיך האמונד ג'וניור לקריירת סולו שכללה שלושה אלבומים נוספים. סגנונו המוזיקלי מושפע מאגדות רוק כמו הביץ' בויז, באדי הולי והוולווט אנדרגראונד, בשילוב הסאונד הסטרוקסי המוכר והאהוב.

"עם החדש והרביעי שלו, 'Francis Trouble', האמונד ג'וניור ממש ממש מפתיע לטובה, מרחיב את הלב ומספק פסקול נהדר לאביב המקדים", כתבנו על האלבום הרביעי כאשר שיצא. "היכולות המלודיות של אחד משני השחקנים המשמעותיים של הסטרוקס זורחות כאן, הגיטרות מהדהדות ומעוררות געגועים לשיתוף הפעולה המנצח עם ג'וליאן קזבלנקס ושאר החברים ללהקה הניו יורקית, ואנחנו כבר מזמן יודעים שהאמונד יכול לשיר. אז געגועים וחתיכה חסרה בפאזל ומלנכוליה, אבל גם שמש מחממת שמציצה מבעד לעננים".

האמונד ג'וניור יופיע ב-16 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב בהפקת לייב ניישן ישראל ובלוסטון גרופ. מחירי הכרטיסים: 195 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully