וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשבילה גיבורים עפים" ופסטיבל מג'סטה: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

10.5.2018 / 0:00

פסטיבל "Majesta" במרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב, סידרת טלויזיה חדשה בשם "בשבילה גיבורים עפים", תערוכת צילומים של הצלם יקי הלפרין והתערוכה "לחן עממי" בתל אביב

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "Majesta"

פסטיבל חדש בשם "Majesta" יתקיים במרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב במשך שלושה ימים ולילות, ויכלול תוכן מגוון ומקורי: מופע המפגיש לראשונה את המוזיקאית קרן אן עם הרקדנית והכוריאוגרפית שרון איילף מופע שבו יוני רכטר יחזור לאלבום הבכורה שלו, "התכוונות", אותו יבצע במלואו; הופעת שקיעה של אסף אבידןף שולי רנד בהופעת השקת לאלבום חדש; החצוצרן אבישי כהן שיארח את ברי סחרוף; ערן צור שר זמרות ישראליות, ומופע סטנד-אפ של תם אהרון. המנהל האמנותי של הפסטיבל הוא שלומי שבן ולנו יש תחושה שהפסטיבל הזה הוא כאן כדי להישאר.

מתי? 16-18 במאי

איפה? מרכז האמנויות אלמא בזיכרון יעקב

פסטיבל majesta באלמא בהשתתפות ערן צור, אסף גרניט, שולי רנד, שלומי שבן, שרון אייל, יוני רכטר ותם אהרון (צילום: מיכאל טופיול). מיכאל טופיול,
משתתפי הפסטיבל/מיכאל טופיול
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשבילה גיבורים עפים"

ביום ראשון תעלה אחת הסדרות המסקרנות ביותר על מסך הטלוויזיה: "בשבילה גיבורים עפים", שזכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן, עוקבת אחר מספר חברים ששירתו יחד בגולני וניתקו קשר בעקבות הטראומה שהותירה המלחמה. עשור אחרי כן הם יוצאים למסע בקולומביה בעקבות אהובתו של אחד מחברי הצוות ואחותו של האחר, שהוכרזה כמתה. העיבוד הטלוויזיוני נוצר בעקבות הספר באותו שם של אמיר גוטפרוינד המנוח. ואם תומר קאפון ונינט מככבים שם - אנחנו בפנים.

מתי? יום ראשון

איפה? ערוץ 12 - קשת

טריילר לסדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Close up by Yaki Halperin

לפני כחודש וחצי נפטר צלם האופנה האגדי יקי הלפרין. לרגל 70 שנה למדינה, קניון עזריאלי תל אביב יציג תערוכה יוצאת דופן של 70 יצירות עם מבט חודר על אייקונים של אופנה, תרבות ויופי עם מיטב הדוגמניות המוכרות שצילם הלפרין. הכניסה, אם תהיתם, חינם.

מתי? התערוכה מוצגת עד 6 ביוני

איפה? קומת הכניסה, קניון עזריאלי תל אביב

יקי הלפרין - נועה תשבי - מתוך תערוכה קניון עזריאלי. יקי הלפרין,
אחת מהתמונות שתוצג - נועה תשבי שצילם יקי הלפרין/יקי הלפרין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"NOVA כרמן"

מפגש מסקרן בין רקדני הבלט הישראלי לבין הרקדנית והכוריאוגרפית הבינלאומית, שרון אייל, הוליד יצירה מקורית בהשראת האופרה האהובה "כרמן", של המלחין הצרפתי ז'ורז' ביזה. אז איך נראה המפגש בין העולם הקלאסי למחול העכשווי? עכשיו יש לכם הזדמנות לשפוט בעצמכם.

מתי? 12 במאי ב-20:30 (חיפה), 14 במאי (ירושלים), 16-17 במאי (תל אביב)

איפה? חיפה, ירושלים, תל אביב

הבלט הישראלי NOVA כרמן. אושר פארטובי,
מתוך המופע/אושר פארטובי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לחן עממי"

התערוכה "לחן עממי", שקמה ביוזמת מכון שנקר לתיעוד וחקר העיצוב בישראל לרגל יום העצמאות ה-70, מציגה את התחומים השונים של העיצוב המקומי ועוסקת בנקודות מפגש שונות כמו עיצוב ודת, עיצוב וחדשנות, עיצוב ולאומיות ועוד. בין הנושאים שייבחנו בתערוכה שאוצר יובל סער: האם יש כזה דבר מראה ישראלי ומחוות גוף מקומיות, איך העיצוב מתגייס לפתרון סוגיות דתיות, כיצד התגלגל סמל המדינה לגופם של אוהדי בית"ר ירושלים, והאם עגבניית השרי החליפה את התפוז הישראלי האיקוני כסמל לחדשנות ולחקלאות המקומית.

מתי? עד 26 במאי

איפה? בית האמנים, אלחריזי 9, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם את זה הם יבחנו. סמל בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully