וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזיליה בנקס: "לעולם לעולם לא אשוב לישראל, זו מדינה משוגעת"

9.5.2018 / 14:02

הראפרית אזיליה בנקס, שהופיעה שלשום בישראל, טוענת בטוויטר כי חוותה בארץ יחס גזעני בשל צבע עורה - במלון, בסופר, במסעדות ובנתב"ג. לטענתה, רב הציע לה כסף תמורת סקס. "אני אוהבת את המעריצים שלי, אבל אתם תצטרכו לטוס אלי כדי לראות אותי"

אזליה בנקס אזיליה. AP
אזיליה בנקס/AP

הראפרית אזיליה בנקס, שהופיעה שלשום בישראל, טוענת שחוותה יחס גזעני ומשפיל במהלך ביקורה בארץ. בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלה, היא טענה כי צבע עורה הוביל לעיכוב שלה בנמל תעופה בן גוריון וגם ליחס שלילי במסעדות ובסופר בישראל. כמו כן טענה כי רב שישב לידה על המטוס לישראל הציע לשלם לה עבור שירותי מין. "אף פעם, אף פעם, אף פעם לא אבוא לישראל שוב. אני אוהבת את המעריצים שלי, אבל אתם תצטרכו לטוס אליי כדי לראות אותי, בגלל שהמדינה שלכם משוגעת".

על חוויותיה הלא נעימות מישראל כתבה בין השאר: "בכל פעם שנכנסתי למסעדה אנשים התעלמו ממני. אנשים בסופר שאלו אותי מה אני עושה כאן, מעמידים פנים שהם לא מדברים אנגלית כשביקשתי עזרה". בציוץ אחר ציינה: "אני אוהבת את המעריצים שלי, אבל האנשים בתל אביב מאוד גסים. האנשים במלון, במסעדות ובסופר התייחסו אלי בכזאת התעלמות, וממש לא נהנתי מהזמן שלי כאן". עם זאת ציינה כי ההופעה עצמה "היתה נהדרת".

אזיליה בנקס. יח"צ,
אזיליה בנקס/יח"צ

על מה שאירע לה לטענה בנמל התעופה בן גוריון כתבה: "אנשים בביטחון בכוונה לקחו זמן ארוך במיוחד כדי לבדוק את הדברים שלי, ברור שבגלל שאני שחורה. הם עיכבו אותי בזמן שאנשים לבנים המשיכו לשערים".

לדבריה, בטיסת אל על "יהודיה זקנה צעקה עלי בפני על המטוס, על כך שניסיתי לשים את התיק שלי במקום שהיה התיק שלה. זה היה גזעני, ישבתי במושב ובכיתי". עוד צייצה כי ישבה ליד רב שלימד אותה קצת נומרולוגיה "ואז שאל אותי אם ארצה לעשות סקס איתו תמורת כסף... 'רחוק מהקהילה'. זה היה די קינקי, אבל סירבתי בנימוס". בנוסף טענה כי המזוודה שלה אבדה. "על כמה אתם רוצים להתערב שהגזענים האלה בשדה התעופה איבדו את התיק שלי בכוונה? למה אנשים הם כאלה? אני לא מבינה. כמות הפעמים שבכוונה השתעלו עלי, דרכו עלי, עקפו אותי בתור, יותר מדי פעמים. אני זקוקה למשקה". לאחר שנמצא התיק שלה כתבה: "סיימתי עם הנסיעה הזאת לישראל. חופשיה סופסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בטרם הגעתה לישראל, הופעתה של בנקס בישראל כמעט בוטלה בעקבות סיפור לא נעים בשדה התעופה בניו יורק. מטעם הפקת המופע נמסר בטרם בואה כי כשהגיעה לשדה התעופה כדי לטוס לישראל עם עצירת ביניים באירופה, נתקלה בפקיד קשוח של חברת מרוקו ארייליינס שהבחין שהדרכון שלה קרוע בחלקו ולא איפשר לה לעלות על הטיסה. אזיליה הביעה את זעמה על כך בטוויטר. ההפקה הישראלית, ילו בריק, החלה בסבב שיחות ונעזרה גם בעמותת CCFP, ולאחר מספר שעות נרכש לבנקס כרטיס טיסה חדש באל-על, והיא הגיעה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully