וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: החוש השישי שלנו אומר שהגיע הזמן להדיח את עופר ואסי

בן בירון

10.5.2018 / 8:40

כבר עכשיו ברור שנוכחותם של המנחים ובדיחות הקרש שלהם מיותרת, הגיע הזמן לפנות את הבמה ללירון ויצמן. ובינתיים בבית: אורלי מסתמנת כמלכה החדשה, לירז עוד עלולה להיות מודחת מבלי שנזכור שהייתה כאן, ומתי כבר נקבל את הקרב בין העשיר לחשפן לשעבר? בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

אחרי הפסקה של יותר משנה, הקריז הקולקטיבי של מעריצי "האח הגדול" נרגע השבוע עם עליית העונה החדשה של הריאליטי בערוץ 13. העונה התשיעית של "האח" כוללת בית חדש ומאובזר, דיירים חדשים (או מחודשים), אחות גדולה במקום אח גדול ושלישיית מנחים חדשה. בעצם, רק לירון ויצמן מרגישה כמו מנחה חדשה, בעוד עופר שכטר ואסי ישראלוף כנראה הגיעו כחלק ממבצע "קנה אחד קבל אחד חינם" (הזול מביניהם, אין כפל מבצעים). בקושי שלושה פרקים לתחילת העונה וכבר ברור שההדחה הראשונה חייבת להיות כפולה - עופר ואסי צריכים ללכת הביתה ולהשאיר את ויצמן לבד על הבמה. אם יש אחות גדולה, אפשר להישאר גם עם מנחה גדולה ולחסוך מאיתנו קצת בדיחות גובה.

ביום ראשון נכנסו אל הבית שבעה דיירים חדשים כחלק מ"כניסת דיירים שנייה". הדיירים חשבו שהם הראשונים שנכנסו לבית, בזמן שעשרת הדיירים הראשונים באמת צפו בהם מ"סוויטה" נסתרת. מדובר בעונש קולקטיבי חמור מדי לשלב הזה של העונה, כי הדיירים החדשים שיעממו לפחות כמו הישנים, וצפייה בגרסה לא ערוכה שלהם הרגישה כמו יום בחיי זחל בגינה ציבורית.

האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
הכירו את דיירי "אקסטים מייקאובר"... כלומר "האח הגדול"/צילום מסך

הדיירים החדשים יותר: אינה, תמי, סמואל (תחליט - סמי או שמואל? כי המשחק ביניהם לא מצחיק), אורלי, תומר, לירון וסימה, ממשיכים את הקו הליהוקי של העונה. הכוונה בקו ליהוקי הוא כמובן אנשים עם מנוי אצל ד"ר קליין. אין ספק שמהעונה הזאת ייצאו הרבה אייטמים בסגנון "לא תאמינו איך היא נראתה פעם". "האח הגדול" החדש אולי מתיימר להביא ערכים לטלוויזיה אבל "תאהבו את עצמכם כמו שאתם" הוא לא אחד מהם. איך אמרה סימה ממיאמי? האני, הכל כאן פייק.

הדיירת הראשונה שאפשר להתאהב בה העונה היא אורלי יחזקאל, מנקה מבת ים שבין תחביביה אפשר למנות עישון סיגריות, בגדים מנומרים והשחרות על שרה נתניהו. אורלי היא שילוב בין מירי פסקל של אילן פלד ופנינה רוזנבלום (אם האחרונה הייתה נשארת בצריף בפתח תקווה). אמנם, לקח לה שעה וחצי להבין ששאר הדיירים הם לא מההפקה, אבל ברגע שהבינה שהם משעממים תחת היא עברה מיד לניקיונות. בכל זאת אישה מבוגרת, ולמי יש כוח לכאבי ראש. תזכרו אותה, היא מלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
לא הרבה. וגם את מה שיש קיבלנו מהקליניקה. מגי ומירב/צילום מסך

דיירת מסקרנת נוספת היא תמי מונטג, גרושה בת 28 וחוזרת בשאלה. מונטג היא בתה של אסתי ויינשטיין, שהתאבדה לאחר שעברה התעללות בחסידות גור, ואף גוללה אותן ברב המכר "עושה כרצונו". מדובר בדיירת רהוטה שמזכירה במעט את קריסטן בל מ"ורוניקה מארס", יהיה מעניין לשמוע את סיפור החיים המטורף שלה. רק קשה להבין עם מי מהדיירים היא אמורה לשוחח, בזמן שהם מנסים להבין אם באמת רואים אותם בטלוויזיה.

מי שנראית כאכזבה הגדולה של העונה עד עכשיו (לא, אין כאן משחק מילים) היא לירז אסייג. הדיירת שהכריזה עם כניסתה שהיא הולכת לשנות את התפיסה שלנו לגבי דימוי גוף, ושהיא רוצה שיראו בה פשוט דוגמנית ולא דוגמנית פלאס סייז. אסייג הצליחה במשימה באופן חלקי בלבד. כן, אף אחד לא רואה אותה כדוגמנית פלאס סייז אבל זה רק כי אף אחד לא רואה אותה. אסייג חייבת לזכור שזמן המסך קצר והמלאכה מרובה כך שטוב אם תתחיל לריב אם אחת הדיירות האחרות או לחלופין תשתמש במעמדה כדני דין ותדחוף מישהו במדרגות. צריך לתת עבודה.

האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
אם מישהו יהיה מוכן לדבר איתה, אולי נקבל אפילו רגע מעניין בעונה הזאת. תמי/צילום מסך

על הקצה השני של דימוי הגוף נמצאת המתווכת אינה, שרק נכנסה וכבר הפכה לפייבוריטית של גברברי הבית. מדובר בשילוב בין אביבית בר זוהר מהטלוויזיה ואביבית בר זוהר מהסטורי, וברגעים אלה ממש היא בדרך לעקוף את מספר העוקבים של מריה באינסטגרם. כל דיירת שמציינת "חשבון בנק" כתכונה שהיא מעריכה בבן זוג היא חברה שלנו ואנחנו רואים בה פוטנציאל ליהוק ל"ענבל אור דה מיוזיקל".

אם כבר חשבון בנק אז קבלו את תומר רוטשילד. הוא לא באמת רוטשילד, סתם בן עשירים מצפון תל אביב עם חשבון בנק מוגזם ואורטודנט זול. בשלב המוקדם הזה הוא מוגדר כחתיך של הבית (בכל זאת, אין הרבה תחרות) אבל אנחנו מהמרים על יריבות עם ישראל - חרדי וחשפן לשעבר. הדיירים האחרים מחבבים אותו כי הם בטוחים שהוא לא צריך את המיליון וייתן להם אותו אם יזכה. כנראה שהם לא פגשו אדם עשיר בחייהם.

האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
מהפך בפסגת הלייקים באינסטגרם? מריה מודאגת/צילום מסך

כמובן שהמשימה הסודית הראשונה של העונה הלכה אל הדייר ה"מבוגר" אילן קורן, כדי שלא תדיחו אותו ראשון. אילן צריך להעמיד פנים שיש לו חוש שישי. החוש השישי שלי אומר שמדובר בגרסה לא פחות מקריפה של בני ציפר וכדאי להיזהר ממנו, אבל האחות הגדולה רוצה שהוא יספר לדיירים פרטי טריוויה מרתקים על עצמם (אתה מזל דגים, את ממוצא פרסי) בלי שהם יעלו על כך שהוא משתתף במשימה סודית. בגלל שהוא הכריז שהוא בעל חוש שישי ויש לו "הבזקים", הדיירים פשוט הניחו בצדק שהוא משוגע והמשיכו הלאה. אם לא ילך לו בבית הוא יכול להצטרף לצוות הבלפנים של אילון בן יוסף.

השבוע נסגר עם שני קווי עלילה שונים זה מזה ומשעממים באותה מידה. הדיירים ישראל ומירב מנצלים את זה שיש דיירת ערבייה בבית (שמס) כדי להתחיל דיונים פוליטיים מעדות קבוצת הפייסבוק של "הצל". שמס, שהגיעה לבית כדי להוכיח שיש פוטנציאל לדו קיום, מנפנפת אותם בקלילות עד שברור למה ישראל מפסידה במאבק ההסברה. ביקום מקביל הדיירים מדמיינים מתח מיני בין החוזרים בשאלה, ישראל ותמי. הוא היה זורם כי הוא הומלס לשעבר ולא אכפת לו, אבל היא מחפשת אנשים שיודעים לקרוא כדי לספר להם על הספר של אמא שלה, ולכן כנראה שהקשר הזה לא ילבלב. מצד שני - לפעמים תיעוב משותף לדת משה וישראל הוא כל מה שצריך בשביל ליצור כאן קצת אחווה.

האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
הרופא רשם לי את המסכות כדי להיאבק בהבזקים. אילן קורן/צילום מסך

שחור ופתור:

"אני לא יודעת לא להיות אני" (מירב לאליאב; חבל, דווקא ראינו את הפוטנציאל)

"בן כמה אתה?; אני סבא" (אילן עונה על שאלות הדיירים; קיבל בריף מההפקה והולך איתו עד הסוף)

"רק עופר לא קיבל חוש שישי" (אסי ישראלוף; גם חוש הומור)

"זה לא השחקנית שר?" (אילן רואה את אינה; היינו בטוחים שאתה השחקנית שר)

האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
מתוך " האח הגדול"/צילום מסך
האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
מתוך " האח הגדול"/צילום מסך
האח הגדול 2018 פרק 2. צילום מסך
מתוך " האח הגדול"/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully