וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי לאילנה דיין: "אם ארזה 40 קילו ואהיה כוסית - זו בחירה שלי"

10.5.2018 / 11:21

בתכניתה הבוקר בגלי צה"ל אמרה אילנה דיין לנטע ברזילי כי היא מפחדת שבעקבות ההצלחה היא תרזה ותאכזב בעקבות כך אנשים רבים. "שיתאכזבו. אני לא דופקת חשבון לאף אחד. אם אני אעשה דיאטה נורא נורא גדולה וארזה 40 קילו אז זה יקרה ואני אשתנה", ענתה נטע

באדיבות כאן 11

נציגת ישראל לאירוויזיון, נטע ברזילי, דיברה הבוקר (חמישי) בתכנית הרדיו של אילנה דיין בגלי צה"ל על דימוי גוף ועל הלחץ לפני הגמר. דיין אמרה לנטע ברזילי שהיא חוששת שבעקבות הצלחתה "מישהו ייקח אותך ויבטיח לך קריירה אדירה והדבר הראשון שיקרה הוא שתרזי ואז תאכזבי המון אנשים". בתגובה ענתה ברזילי: "שיתאכזבו. אני הולכת להיות אני ואני לא דופקת חשבון לאף אחד. אם אני אעשה דיאטה נורא נורא גדולה וארזה 40 קילו אז זה יקרה ואני אשתנה".

"את חושבת שלא אכזב את אמא שלי כשהפסקתי לשיר ג'אז? היא התמוטטה", הוסיפה. "זה לא קשור למידה שלי. זו אני בכל מידה. אני אוהב את עצמי גם כשאני במידה גבוהה וגם כשאהיה כוסית. הגוף שלי הוא הגוף שלי. אם אני מחליטה להישאר ככה - אז זה שלי. אם אני מחליטה לשנות - אז זה שלי. זה כל הקטע בעוצמה הזאת. אנשים לא יתאכזבו אם אפסיק לעשות פופ? ברור שכן. אנשים משתנים. אני מתכננת להשתנות כל הזמן, מי יודע מה יהיה?".

בתשובה לשאלה אם היא מצליחה להסתכל על כל החוויה הזו מהצד, ענתה נטע: "אני עדיין לא מצליחה להסתכל על הכול מהצד. אסור לי לצאת מפוקוס. אסור לי. אני צריכה להישאר עם רגליים על הקרקע. לא דיברתי עם אמא שלי חודש וחצי".

נטע ברזילי. צילום: יניב דורנבוש, מערכת וואלה
נטע ברזילי/מערכת וואלה, צילום: יניב דורנבוש

במפגש קיימה אתמול עם העיתונאים הישראלים בליסבון, אמרה נטע: "לא הייתה לי שליטה על כך שהייתי פייבוריטית, ואין לי שליטה על מה שקורה עכשיו. שאתרגש מזה עכשיו? זה סתם, זה סתם. זה בסך הכול מוזיקה. ההד ותשומת הלב שקיבלו הקליפ שעשינו היו אדירים ואני חושבת שאני לא מרגישה שאפילו אכזבתי מישהו טיפה. אם מישהו מרגיש שאכזבתי אותו - זו בעיה שלו".

נטע נשאלה עוד איך היא מצליחה להוריד את סף הלחץ. "גם ביום הראשון לבית הספר אתה מתרגש, אבל לאט לאט אתה מתרגל לזה. זה מטורף להגיד שאתה מתרגל לאירוויזיון אבל אני כל הזמן זוכרת שאני מוזיקאית ויוצרת. אני קמה בבוקר וחושבת על יצירה ואמנות. כל מה שמסביב הוא מסביב. אני מאמינה במה שעשינו ואני חושבת שזה עושה שירות מדהים לישראל, ליצירתיות, לשבירת מוסכמות, לעשיית היסטוריה לא רק בעניין הניצחון אלא בעניין של מה שעשינו. הבאנו את 2018 לבמת האירוויזיון. לא היה משהו כזה שכל כך חידש בתחרות הזו. אני נורא גאה במה שעשינו ונורא גאה במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully