וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה האירוויזיון הקודם תוקף: "השיר של נטע ברזילי נוראי"

10.5.2018 / 12:17

זוכה האירוויזיון של שנה שעברה, הזמר הפורטוגלי סלבדור סובראל, קטל את שירה של נטע ברזילי, "Toy": "יוטיוב חשב שאוהב את השיר הישראלי. פתחתי את זה, ושיר נוראי הופיע". ואיך הגיבה ברזילי?

מערכת וואלה!

זוכה האירוויזיון של שנה שעברה, הזמר הפורטוגלי סלבדור סובראל, קטל בחדות את שירה של נטע ברזילי, "Toy". "יוטיוב חשב שאוהב את השיר הישראלי", אמר סובראל בריאיון נדיר לעיתון הפורטוגלי "Publico". "פתחתי את זה, ושיר נוראי הופיע. למזלי השנה אני לא צריך לשמוע שום דבר".

נטע ברזילי הגיבה לקטילה, וצייצה בעמוד הטוויטר שלה: "שולחת רק אהבה לסלבדור, ולכל האמנים מכל הז'אנרים", לצד אימוג'י של לב אדום.

דורון מדלי, יוצר-שותף של "Toy", הגיב באופן תמוה לדברי סובראל בשיחה עם טיים אאוט: "זה כנראה אדם שלא מקובל עליו שיש עוד אנשים בעולם מלבדו, שלא יתפלא שיש לו בעיות לב קשות. מיד אחרי הזכייה שלו הוא קטל כל מי שעשה מופע פופ ססגוני וצבעוני. אני מאחל לו בריאות ואושר".

TOY נטע ברזילי אירוויזיון מרצ'נדייס טוי.
נטע ברזילי

נטע ברזילי ירדה מהמקום הראשון בהימורים למקום השלישי (נכון לשעת פרסום אייטם זה), בעוד שעקפו אותה בהימורים קפריסין שנמצאת כעת במקום הראשון ונורווגיה במקום השני. במסיבת עתונאים שקיימה בליסבון אמש עם משלחת העתונאים הישראלית, אמרה ברזילי: "לא הייתה לי שליטה על כך שהייתי פייבוריטית, ואין לי שליטה על מה שקורה עכשיו. שאתרגש מזה עכשיו? זה סתם, זה סתם. זה בסך הכול מוזיקה. ההד ותשומת הלב שקיבלו הקליפ שעשינו היו אדירים ואני חושבת שאני לא מרגישה שאפילו אכזבתי מישהו טיפה. אם מישהו מרגיש שאכזבתי אותו - זו בעיה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully