וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזהר כהן: "נשבר המיתוס שרק תימנים זוכים באירוויזיון"

13.5.2018 / 6:20

רבים בירכו את נטע ברזילי על זכייתה באירוויזיון. "השופטים לא זיכו אותנו אבל העם אמר את דברו", אמר יזהר כהן, שזכה לפני 40 שנה בתחרות. דנה אינטרנשיונל, שזכתה לפני 20 שנה: "ברכות על המתנה של נטע לעם ישראל". נשיא המדינה וגם רה"מ צייצו: "לשנה הבאה בירושלים"

AP

"אני לא יודע איך למצוא מילים, אני באופוריה טוטאלית", אמר הלילה לוואלה! תרבות יזהר כהן, הישראלי הראשון שזכה באירוויזיון לפני 40 שנה, בתגובה לזכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון אמש (שבת) בליסבון. "זה משמח אותי כל כך שגם לדור הזה, לכל הצעירים בכיכר יש את רגע השמחה הזה. הלוואי ורק נזכה באירוויזיונים ויהיו לנו רק רגעי שמחה. מגיע לנו ומגיע גם לנטע. האושר הוא גדול. כל המרכיבים בשיר הזה עבדו כמו שצריך. השופטים אמנם לא זיכו אותנו, אבל העם אמר את דברו. זה פשוט הגיע לה. היא הביאה משהו חדש, היא חדשנית. היא פשוט אוויר צח ונפלא. כיף שכישרון כמוה מנצח. כל הכבוד לה, ואני חולם על האירוויזיון שיהיה בארץ בשנה הבאה. הלוואי וייתנו לי להנחות. נטע סיימה עם המיתוס שרק תימנים זוכים. צריך לבדוק אם אין לה איזה אחיין תימני".

הנה כמה סרטונים נדירים של נטע ברזילי שצולמו בימים האחרונים בליסבון:

תמונות גולשים
תמונות גולשים

נציגת ישראל לאירוויזיון נטע ברזילי כבשה הלילה את אירופה כשניצחה בגמר האירוויזיון 2018 והחזירה את האירוע בפעם הרביעית לירושלים. "תודה רבה שבחרתם משהו שונה. תודה רבה. אני אוהבת את המדינה שלנו. בשנה הבאה - בירושלים", אמרה עם ניצחונה על הבמה. לאחר שהופיעה בליסבון מול מעל 11 אלף איש, נטע ברזילי זכתה ב-529 נקודות בסך הכול. למקום השני הגיע "Fuego" הקפריסאי עם 436 נקודות ואת המקום השלישי תפס "Nobody But You" האוסטרי עם 342 נקודות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם נטע לאחר ניצחונה ואמר לה: "יש לי שתי מילים לומר לך - כפרה עלייך. את השגרירה הכי טובה של ישראל. ישבנו וצפינו בך ואמרנו 'נטע, נטע, נטע'. אוהבים אותך". במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה מיד לאחר הזכייה, אמרה ברזילי: "אני חושבת שכולם נתנו הופעה מדהימה הערב, אבל מישהו היה חייב לנצח. ההמתנה לתוצאות, במשך כחצי שעה, הייתה החלק הכי קשה מבחינתי. זה היה נורא. אני גאה ושמחה להביא את האירוע הקסום הזה לישראל. אין כמו מסיבה ישראלית ואתם תגלו את זה בשנה הבאה".

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
נטע מקבלת את גביע הזכייה מידיו של הזמר הפורטוגלי סובראל שזכה אשתקד/AP

דנה אינטרנשיונל, שבשבוע שעבר מלאו בדיוק 20 שנה לזכייתה באירוויזיון עם "דיווה", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "צוות מנצח עם שיר מנצח... ברכות על המתנה של נטע לעם ישראל... מגיעה לך כל האהבה שבעולם".

שגיא בן נון מראיין את דנה אינטרנשיונל באולפן וואלה! NEWS במלאת 20 שנה לזכיית השיר "דיווה" באירוויזיון. צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי ואביב אירגז, ראובן קסטרו
דנה אינטרנשיונל/ראובן קסטרו, צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: נועה לוי ואביב אירגז

גל גדות כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "ייאי!!!!! אני כל כך שמחה בשביל נטע!!! ברכות על הזכיה באירוויזיון 2018...! את מייצגת את ה-wonder האמיתי שב-women. כל כך הרבה אמת, ביטחון וכישרון. את תומכת בגיוון ואת מביאה אור יפה וטרי לעולם. ותודה לכולכם על ההצבעה!!!"

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, צייץ בטוויטר: "גאים בך נטע יקרה. מחכים לכולם בשנה הבאה בירושלים!"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צייץ בטוויטר: "נטע, את כפרה אמיתית. הבאת הרבה כבוד למדינת ישראל! לשנה הבאה בירושלים!". נתניהו גם שוחח עם נטע לאחר ניצחונה ואמר לה: "יש לי שתי מילים לומר לך - כפרה עלייך. את השגרירה הכי טובה של ישראל. ישבנו וצפינו בך ואמרנו 'נטע, נטע, נטע'. אוהבים אותך".

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, כתבה בפייסבוק: "כפרה עלייך נטע, שיחקת אותה וריגשת את כולנו. הבאת כבוד גדול למדינת ישראל. הענקת מתנה גדולה למדינה שלנו שחוגגת 70 לעצמאותה ולירושלים שחוגגת היום 51 שנים לשחרורה ואיחודה. בשנה הבאה האירוויזיון בישראל ונעשה הכל על מנת לארח אותו בצורה היפה ביותר ולחשוף שוב את פניה היפות של מדינת ישראל"

עוד באותו נושא

שופטי ישראל נתנו 0 נקודות למתחרה קפריסין: "ביצעו סיכול ממוקד"

לכתבה המלאה

עידן רייכל צייץ: "איזו מלכה - ואיזה צוות מדהים שיצר את הרגעים הבלתי נשכחים האלה - וואו".

אביב גפן כתב: "ישששששששששש! מזל טוב נטע!"

וגם ג'י קיי רולינג, הסופרת שחיברה את סדרת ספרי "הארי פוטר", הגיבה בחום, וצייצה: "כל הכבוד. זוכה ראויה".

חגיגות ניצחון נטע ברזילי באירוויזיון ה-13 במאי 2018. ראובן קסטרו
חגיגות בכיכר רבין/ראובן קסטרו
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
מלכת אירופה. נטע/AP
חגיגות זכיית נטע ברזילי באירוויזיון כיכר רבין תל אביב 13 במאי 2017. מערכת וואלה! NEWS
עיריית תל אביב מפרגנת/מערכת וואלה! NEWS
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
מחזיקים ידיים. המשלחת הישראלית בליסבון/AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
גשם של קונפטי בליסבון/AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
הנציגה הקפריסאית מחזיקה אצבעות. זה לא ממש הצליח/AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
חגיגות הניצחון/AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
דגלי ישראל שולטים באולם בליסבון/AP
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
הגביע הוא שלה. נטע ברזילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully