וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתפו פעולה לראשונה: שלמה ארצי יופיע עם אהוד בנאי ובעז שרעבי

14.5.2018 / 10:59

שלמה ארצי צפוי לארח בהופעת ט"ו באב המסורתית שלו באמפי פארק לייב ראשון לציון ב-28 ביולי את אהוד בנאי ובעז שרעבי, לשיתוף פעולה ראשון - על במה ובכלל

צילום מסך

המוזיקאי שלמה ארצי צפוי לארח בהופעת ט"ו באב החגיגית והמסורתית שלו את אהוד בנאי ובעז שרעבי, לשיתוף פעולה ראשון - על הבמה ובכלל. ההופעה, שתתקיים ב-28 ביולי , תיערך באמפי לייב פארק ראשון לציון מול 12 אלף איש. הופעתו בלייב פארק תהיה אחת ההופעות הבולטות במסגרת סיבוב ההופעות הקיצי של ארצי, שבמסגרתו יופיע בבאר שבע, אשדוד, ירושלים, מודיעין, היכל התרבות בתל אביב, וכמובן - קיסריה.

ההופעות בט"ו באב הפכו למיני-מסורת שהחלה לפני שלוש שנים עם האורח הראשון שלום חנוך. בשנים לאחר מכן התארחו גידי גוב ואביב גפן. במקביל להופעות, ממשיך ארצי לעבוד על שירים חדשים לקראת אלבום שבדרך, ובקרוב הוא צפוי להוציא שיר חדש נוסף. בחודשים האחרונים הוא הוציא שני שירים חדשים: הראשון - דואט עם עומר אדם בשם "לא הפסקתי לחפש אותך", השני - "חוף עזוב מאהבות".

הרעיון לשיתוף הפעולה בין ארצי לאדם נולד כשאדם הגיע להופעה של ארצי ברעננה בקיץ האחרון. היה זה מפגש ראשון בין השניים, ובשיחתם עלתה המחשבה "אולי נעשה פעם משהו יחד". זוהי גם הפעם הראשונה שארצי משתף פעולה עם המפיק המוזיקלי הוותיק יעקב למאי. בחודשים האחרונים עובד ארצי על חומרים חדשים באופן לא שגרתי עבורו - עם כמה מפיקים במקביל, ובאולפנים שונים.

שלמה ארצי ירח. צילום מסך
שלמה ארצי/צילום מסך
אהוד בנאי. אורית פניני,
אהוד בנאי/אורית פניני
בועז שרעבי. יח"צ,
בעז שרעבי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully