וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם והחברים של נטאשה יחממו את הופעת א-הא בישראל

16.5.2018 / 8:00

הופעתה בישראל של הלהקה האגדית מהאייטיז והניינטיז, "א-הא", תחומם על ידי אמנים מקומיים מצליחים מאותם עשורים - הזמר אדם ולהקת החברים של נטאשה. ההופעה תתקיים ב-21 ביוני באמפי פארק רעננה

כתב: שגיא בן נון, צילום: Aviel Lewis, עריכה: אביב ארגז

הופעתה בישראל של הלהקה האגדית מהאייטיז והניינטיז, "א-הא", תחומם על ידי אמנים מקומיים מצליחים מאותם עשורים - הזמר אדם ולהקת החברים של נטאשה, כך שצפוי ערב נוסטלגי מרגש. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הלהקה האגדית תקיים הופעה ראשונה בישראל ב-21 ביוני במרכז הירידים, גני התערוכה תל אביב (עדכון: המופע הועבר לאמפי פארק רעננה), במסגרת סיבוב ההופעות העולמי "Electric Summer", לאחר שהסיבוב האקוסטי המוצלח שלהם הגיע לסיומו. על הבאתה לארץ חתומים הדרן יזמות והפקות וחברת פורום פקטור.

"זה במקרה שלא הופענו (בישראל) ואין לכך סיבה, חוץ מזה החיים פשוט קורים ואנחנו מטיילים בעולם ותמיד יש משהו וזה פשוט לא קרה לפני כן ללא שום סיבה מיוחדת", אמר בתחילת השנה מורטן הארקט, סולן הלהקה במפגש עם כתבים ישראליים בלונדון, ובהם כותב שורות אלה. "לא הופענו גם בהודו, לא הופענו בסין, אני לא יודע למה, אין לכך סיבה. הדבר היחידי שמיוחד בזה שאנחנו באים לישראל זה שאנחנו באים לישראל. אני לא מאמין בחרם תרבותי".

להקת א-הא. צילום: Just Loomis,
להקת א-הא/צילום: Just Loomis

בנוסף, מסר במפגש איתו הודעה כתובה שנוסחה היטב בעקבות לחצי פעילי ה-BDS על הלהקה לבטל את הגעתם לארץ, ובה נכתב בין השאר: "אנחנו לא מחרימים אף עם, אומה או עיר בשום מקום בעולם. זה לא בגלל שלא אכפת לנו מפוליטיקה וזכויות אדם. אנחנו בעד פעילות והחלפת רעיונות וביטוי אומנותי. למה ישראל, ולא רוסיה ועוד מספר מדינות בעולם? אם ישראל היא החריגה היחידה ויש סטנדרט נפרד לעם בישראל, זה קרוב לוודאי לא נגד גזענות יותר, אלא ההפך, ואתה הופך את עצמך לחלק מהבעיה (...) עכשיו אנחנו מתבקשים להפר את ההסכם, אך האם לא עדיף מחווה קטנה שלנו לאזור מתוח, לכבד את ההסכמים ולדבוק בהתחייבויות? אם היינו תומכים בחרם לא היינו מסכימים להגיע מלכתחילה. אנחנו לא משנים את דעתנו בגלל שצד שלישי מנסה לכופף את ידינו על ידי פוליטיזציה של מופע שהוא לא חלק מהקונפליקט (...) אף אחד לא אמר לנו שאנחנו תומכים בפוטין כאשר הופענו במוסקבה, ולא תמכנו בו. לדעתי אי היכולת להבחין בין האזרחים והמדינה זה מה שמכונן דרך מחשבה טוטליטרית. 'We don't want no thought control' רוג'ר ווטרס פעם היטיב לומר. נתראה ביוני!"

מחירי כרטיסים: 399 שקלים לכרטיס רגיל, 699 שקלים לגולדן רינג ו-999 לכרטיס ישיבה בטריבונת VIP . ישנן הטבות ללקוחות אמריקן אקספרס ולוועדי עובדים שונים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully