וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מדהים: כך תוקן הצילום הבעייתי שעזר לנטע ברזילי לנצח

16.5.2018 / 8:47

תיעוד מיוחד של חצי הגמר והגמר - זה לצד זה - מאפשר לעקוב אחר ההבדלים בין שני הביצועים של נטע. ניתן לראות בבירור כיצד תוקן ה"שוט" הבעייתי (בדקה 1:20) שייתכן וסייע לנטע להביא את האירוויזיון לישראל. במקביל, הישג אדיר לנטע: כבשה את המקום ה-10 במצעד האיי-טיונס

אייטיונס טע ברזילי TOY. צילום מסך
מקום 10. TOY/צילום מסך

הישג בינלאומי אדיר לנטע ברזילי ולשירה TOY: אחרי שניצחה באירוויזיון בליסבון וכבשה את אירופה, השיר שלה TOY הצליח להתברג בעשירייה הראשונה של מצעד האיי-טיונס העולמי. השיר הצליח לטפס למקום ה-10 בדירוג השירים העולמי היוקרתי - ועקף שמות ענקיים כמו ג'סטין טימברלייק, דרייק, וצ'ארלי פות'. גם השיר הקפריסאי מהאירוויזיון התברג למקום ה-14 והמכובד.

בתוך כך, פורסם תיעוד מיוחד ובו הביצוע של נטע ברזילי בחצי הגמר ובגמר האירוויזיון - זה לצד זה. התיעוד מאפשר לעקוב אחר ההבדלים הקטנים ביותר בין שני הביצועים של נטע באירוויזיון בליסבון. מי שיעקוב מקרוב יראה שאין הבדלים דרמטיים בין הביצועים, מלבד הבדל אחד חשוב: ניתן לראות בבירור כיצד תוקן הצילום הבעייתי (בדקה 1:20) של הזיקוק שהסתיר את פניה של נטע בחצי הגמר. מי יודע, אולי התיקון הקטן - והמשמעותי - הזה הוא זה שסלל את הדרך לניצחון באירוויזיון.

צפו והשוו בין שני הביצועים:

מצד ימין - הגמר, מצד שמאל - חצי הגמר

שלשום נחתה נטע ברזילי בישראל לאחר הניצחון הגדול באירוויזיון. היא הגיעה בערב לכיכר רבין בתל אביב למופע ניצחון גדול מול קהל של רבבות בני אדם. לפני שני הביצועים שלה לשיר TOY, אשר הקפיצו את הרבבות לריקודים ספונטניים, הודתה נטע לקהל האדיר שתמך בה לכל אורך הדרך ולחברי המשלחת שהפכו, לדבריה, למשפחתה השנייה: "מה עשינו? מה קרה פה? אני אוהבת אתכם, אהובים שלי, הכול בזכותכם, תודה רבה. אתם מדהימים. יש לנו סיבה לשמוח, ואל תתנו לאף אחד לכבות אתכם. אף אחד לא יכבה אותנו. אני רוצה להודות למשלחת הישראלית שלחמה איתי ביחד שלושה חודשים. גם כשלא האמנתי, הם המשיכו לפמפם לי בראש שאנחנו זוכים, כי מחשבה יוצרת מציאות".

נטע ברזילי אירוויזיון 2018 - השוואה בין הגמר לחצי הגמר. צילום מסך
מצא את ההבדלים. נטע מול נטע/צילום מסך
נטע ברזילי כיכר רבין חגיגה אירוויזיון 2018. ראובן קסטרו
נטע בכיכר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully