וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך ו"דדפול": 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

17.5.2018 / 0:01

הסרט דדפול 2 מככב בבתי הקולנוע, פסטיבל המשוררים במטולה, פסטיבל חלב ודבש 2018 ותערוכת דיוקנאות של זוכי פרס ישראל בתחומי התרבות. המלצות השבוע

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דדפול 2

גיבור העל עם הפה הכי מלוכלך בקומיקס שינה ב-2016 את כל מה שחשבנו על הז'אנר. "דדפול" הוכיח שסרטי גיבורים יכולים להיות גסים, אלימים ובעיקר מאוד מצחיקים, ומיועדים גם למי שעברו כבר מזמן את גיל ההתבגרות. הסיבוב השני שלו על המסך צפוי להיות גדול, אלים והיסטרי הרבה יותר, עם שלל חברים ואויבים חדשים. אז תארזו את התחתונים החומות שלכם, ורוצו כבר לקולנוע.

מתי? החל מסוף השבוע

איפה? בתי הקולנוע

דדפול 2 - הטריילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל המשוררים במטולה

למרות המתיחות בגבול הצפוני, חובבי השירה בישראל לא נכנעים לחששות ומתכוונים להצפין בסוף השבוע הקרוב למטולה וליהנות שם מפסטיבל המשוררים השנתי. אז מה צפוי? מחווה לזלדה במלאת 50 שנה לצאת ספרה הראשון, ערב מחווה לחיים גורי שהלך השנה לעולמו וערב הצדעה לרונית מטלון שהלכה אף היא לעולמה השנה. מאחר שבני ציפר הוא מנהלו האמנותי של הפסטיבל, אי אפשר גם בלי מיני-סערה: הפסטיבל יסתיים באירוע השואל מי תהיה/יהיה המשורר/ת הלאומי/ת הבא/ה של ישראל? אתם יכולים לתאר לעצמכם שהאירוע הזה מעורר כבר עכשיו דיונים, סערות וזעם בביצת המשוררים הישראלית. הכניסה לפסטיבל, אגב, היא חינם.

מתי? 17-20 במאי

איפה? רחבי מטולה

חיים גורי. נמרוד סונדרס
מחווה. חיים גורי ז"ל/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאור כתר - "MOMENTS - רגעים ברוק העולמי"

גאנז נ' רוזס, כריסי היינד, כריס קורנל, פו פייטרס, אלטון ג'ון, אנריקה איגלסיאס, מיק ג'אגר, סיה, סטיבן טיילר וטום יורק הם חלק קטן מהאמנים הבינלאומיים שצולמו על ידי הצלם ליאור כתר. לפני מספר ימים נפתחה תערוכה של צילומיו, שבה אפשר לראות תיעוד של הרגעים המרגשים בהופעות הענק שהתקיימו בישראל ובעולם.

מתי? עד 25 במאי

איפה? גלריית כנפיים, בן דוסא 21 יפו

סטיבן טיילר אירוסמית' ליאור כתר. ליאור כתר,
גם אותם הוא צילם. אירוסמית' בישראל/ליאור כתר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל חלב ודבש 2018

לרגל שבועות, תקיים המועצה האזורית עמק יזרעאל זו השנה ה-18 את פסטיבל "חלב ודבש". הפסטיבל צפוי לכלול כמה מופעים מסקרנים במיוחד, ובראשם המופע המרכזי שבו יחזור שלום חנוך לתחנות המוזיקליות של חייו ויארח את מתי כספי, קרולינה ודנה ברגר. יהיו גם מופעים לילדים, הצגות ותיקון שבועות. את הפסטיבל יחתום מופע של נצ'י נצ' שיארח את ג'ימבו ג'יי, סימה נון ושי צברי.

מתי? עד 20 במאי

איפה? רחבי עמק יזרעאל

שלום ומתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קווים לדמותם"

במסגרת אירועי 70 שנה למדינה, נפתחת בימים אלו תערוכת דיוקנאות של זוכי פרס ישראל בתחומי התרבות, כאשר כל הדיוקנאות נוצרו ממקלות מטאטא חתוכים. 20 האישים שיוצגו בתערוכה הם: נתן אלתרמן, יהורם גאון, אוהד נהרין, שושנה דמארי, יפה ירקוני, יוסי בנאי, חנה רובינא, אפרים קישון, לאה גולדברג, ארז ביטון, נחום גוטמן, נעמי שמר, סשה ארגוב, שרה לוי תנא, מרים ילן שטקליס, נחום היימן, ש"י עגנון, אהוד מנור, דויד גרוסמן והגשש החיוור. יוצרת התערוכה, עינת שטקלר, חתכה את המקלות לפרוסות, צבעה אותם והדביקה אותם בטכניקת הפיקסלים. התוצאה - מרהיבה.

מתי? בחצי השנה הקרובה

איפה? בנייני האומה (אולם אוסישקין המערבי) - ירושלים

תערוכת "קווים לדמותם" שושנה דמארי. יח"צ - תערוכת "קווים לדמותם",
זיהיתם את שושנה דמארי? מתוך תערוכת "קווים לדמותם"/יח"צ - תערוכת "קווים לדמותם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully