וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי והיוצר מרטין גריקס יגיע לראשונה להופעה בישראל

17.5.2018 / 6:15

ילד הפלא ההולנדי מרטין גריקס, המדורג כדי ג'יי הגדול בעולם זה שנתיים ברציפות במגזין החשוב DJ Mag, יגיע לראשונה להופעה בישראל. גריקס שיתף פעולה עם אמנים כמו דואה ליפה, אביצ'י, דיוויד גטה, ג'סטין ביבר ואחרים

יח"צ - חד פעמי

בגיל 17 בלבד שחרר מרטין גריקס את הלהיט שקנה את עולמו, "Animals", ובחמש השנים שחלפו מאז טיפס לראש רשימות הדי ג'יים הטובים בעולם. כעת, כשהוא רק בן 22, גריקס הוא ה-DJ המצליח והמרוויח ביותר בעולם, תוך שהוא מוביל את הפסטיבלים הגדולים ביותר בעולם, בהם ה-Tomorrowland, Ultra Music Festival, הקואצ'לה, לולהפלוזה, EDC בלאס וגאס ועוד. כמו כן שיתף פעולה עם השמות המובילים של תעשיית המוזיקה. בין היתר עבד עם ג'סטין ביבר, דואה ליפה, אביצ'י, דיוויד גואטה, אפרוג'ק, דימיטרי וגאס ולייק מייק, וכמובן טייסטו, האיש שגילה אותו ב-2012.

שנים ספורות אחרי כן, ב-2016 ו-2017, גריקס עשה היסטוריה וזכה להיות האמן הצעיר ביותר שהוכתר בתואר ה-DJ הטוב בעולם במשך שנתיים ברציפות ברשימת 100 הדיג'יים הטובים ביותר של המגזין DJ Mag - החשוב והמשפיע ביותר בעולם. מגזין פורבס הכריז עליו כעל ה-DJ המרוויח ביותר בעולם, עם רווחים של 19.5 מיליון דולר ב-2017.

אל ישראל יגיע מרטין גריקס להופעה ב-10 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 295 ש"ח בדשא ל-395 ש"ח בגולדן רינג (225-275 ש"ח במכירה מוקדמת). המכירה תיפתח היום (חמישי) ב-10:00. ניתן לרכוש כאן.

על ההפקה אמונות בלוסטון (שי מור יוסף וגיא בסר) וסאס הפקות (איתן סלימי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully