וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע חוסר הוודאות סביב מצבו: צביקה פיק פרסם תמונה באינסטגרם

17.5.2018 / 12:46

על רקע התהיות ההולכות וגוברות סביב מצבו הרפואי של המוזיקאי צביקה פיק, המאושפז מזה כשבועיים וחצי במרכז השיקומי "רעות" שבתל אביב, פורסמה היום תמונה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו. גורם בסביבתו: "רק לפיק יש גישה לאינסטגרם שלו". בצהריים התמונה הוסרה במפתיע

צביקה פיק שירה מנור אינסטגרם. צילום מסך
זו התמונה שעלתה לאינסטגרם של צביקה פיק/צילום מסך

סימן פומבי ראשון מהמוזיקאי והזמר צביקה פיק מאז מחלתו ואשפוזו ביום העצמאות. היום בצהריים (חמישי) עלה בחשבון האינסטגרם הרשמי של פיק תמונה של בת זוגו, שירה מנור, ובנם טים עם בגדים לבנים ועם זר לבן, במה שנראה כחלק מחגיגת שבועות. גורם בסביבתו של פיק אמר לוואלה! תרבות כי רק לפיק יש גישה להעלות תמונות לחשבון האינסטגרם שלו, ולכן לדבריו המוזיקאי הוא שהעלה את התמונה. התמונה עלתה על רקע חוסר הוודאות והתהיות באשר למצבו, מה שמעלה את הסברה שאולי פיק ניסה להדוף שמועות באשר להידרדרות במצבו. למרות כל זאת, לא ברור בוודאות מי העלה את התמונה לחשבון ולא מן הנמנע כי גורם בסביבתו עשה זאת. בשעות הצהריים הוסרה במפתיע התמונה מהחשבון.

לפני כשבועיים וחצי שוחרר פיק מבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר ארבעה ימי אשפוז והוא הועבר למרכז הרפואי השיקומי "רעות" בדרום תל אביב. לפי ההערכות, פיק עבר אירוע מוחי במהלך טיסה מלונדון לישראל לפני כשבועיים. משפחתו של פיק שומרת על סודיות מוחלטת בכל הנוגע למצבו הרפואי, ולפיכך קשה לדעת כמה זמן ייאלץ פיק להישאר במכון השיקומי ולעבור הליך שיקום.

לפני כשלושה שבועות אושפז פיק במחלקה הנוירולוגית בבית החולים איכילוב, לאחר שהגיע לארץ בטיסה רפואית שיצאה מווינה, בה המוזיקאי הישראלי היה מאושפז לפני כן. בערב יום העצמאות חש פיק ברע בטיסת אל-על מלונדון לישראל. לאחר שרופא על המטוס החליט להתייעץ עם הרופא של אל-על, הוחלט להנחית את המטוס בעיר וינה שבאוסטריה והזמר אושפז בבית החולים בעיר.

צביקה פיק מגיע לביצה. מגד גוזני
צביקה פיק/מגד גוזני

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים.

אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully