וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבעתי לבלוע את החיים": השיר החדש של אדם

22.5.2018 / 8:00

אחרי תקופה קשה, שבה היה מאושפז במשך חודשים ארוכים בבית החולים, חוזר אדם לבמות ומשיק סינגל חדש: "בסוף כולם רוצים אהבה". אדם: "עברתי ימים מטלטלים בהם הבנתי כמה הכול נזיל וכמה אנחנו זמניים". קבלו את השיר החדש

יח"צ - חד פעמי

אחרי התקופה הקשה, שבמהלכה היה מאושפז במשך חודשים ארוכים בבית החולים, חוזר הזמר אדם לבמות ומשיק סינגל חדש בשם "בסוף כולם רוצים אהבה". את השיר כתב נועם חורב, הלחין לורן פלד והפיק מוזיקלית רפי קריספין.

כזכור, אדם אושפז בבית החולים בעקבות זיהום בלבלב בעיצומו של סיבוב הופעות לרגל 30 שנה לאלבום "סוד". אדם שהה חמישה חודשים בבית החולים, כשמצבו נע, כמילות השיר, בין ייאוש לתקווה. לשמחת כולם, הרופאים הצליחו להציל את חייו, וכעת, כשלושה חודשים אחרי שהשתחרר ועבר תהליך שיקום בבית, הוא חוזר עם שיר חדש ואף חוזר אל הבמה בסדרת הופעות מיוחדת עם מיטב הלהיטים ועם אורחים מיוחדים: רון רוזנפלד (פורטרט), מייקל הרפז (היי פייב) וקווין אזולאי. יחד עם הסינגל החדש, אדם משיק גם קמפיין הדסטארט במטרה להפיק אלבום שלם.

אדם מסר: "אני מקווה לשמח ולהחזיר אהבה לאלפי האנשים שהתפללו לבריאותי, עברתי ימים מטלטלים בהם הבנתי כמה הכול נזיל וכמה אנחנו זמניים. יש לי רעב לחיים, לעשייה, אחרי חודשים ששכבתי והסתכלתי על התקרה בבית החולים. נשבעתי לעצמי שכשאצא משם, אבלע את החיים. השיר הזה מדבר על כך שבסוף כולם רוצים אהבה. ומשם הכול מתחיל ונגמר".

הופעות קרובות

5.6 - גריי יהוד
18.6 - זאפה חיפה
11.7 - זאפה הרצליה

  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully