וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעד השיק את אלבומו אתמול: קבלו הצצה לביצוע מהמופע

21.5.2018 / 10:23

כשנתיים לאחר שיצא אלבומו הקודם, "אור", השיק אמש בהופעה הזמר והיוצר את אלבומו השלישי, "תמיד חלמתי". היום הוא מוציא מתוכו את הסינגל הרביעי מתוכו, "שמיים" שמו, שאליעד כתב והלחין ונועם עקרבי הפיק מוזיקלית. קבלו הצצה לביצוע של "תמיד חלמתי" מהמופע ולקליפ החדש

יח"צ - חד פעמי

(למעלה: אליעד מבצע את "תמיד חלמתי" בהופעה בהאנגר 11)

כשנתיים לאחר שיצא אלבומו הקודם, "אור", שהגיע למעמד של אלבום פלטינה עם מכירות של למעלה ל-40 אלף עותקים, השיק אמש הזמר והיוצר אליעד את אלבומו השלישי, "תמיד חלמתי", בהופעה בהאנגר 11 בתל אביב. היום הוא מוציא מתוכו את הסינגל הרביעי, "שמיים" שמו, שאליעד כתב והלחין ונועם עקרבי הפיק מוזיקלית, הכולל את המילים "אני מודה שאני חי, השמיים מעליי, החלום הזה בוער לי בגוף". לפניו יצאו השירים "לנשום", שיר הנושא "תמיד חלמתי", "זמן" ו"סוף השבוע". צפו בקליפ של השיר שביים רומן בוצ'אצקי.

שניים משירי האלבום החדש, "לנשום" ו"תמיד חלמתי", כבשו את מצעד עשרת השירים המושמעים ביותר ברדיו לשנת 2017, לפי אקו"ם. הקליפ הקודם שהוציא אליעד, לשיר "זמן", צולם באוקראינה במינוס 30 מעלות ולווה בדרמה על סט, שארעה לאחר שהשחקנית המקומית בקליפ נשכבה לזמן ממושך עם הגב על השלג, כך גילה אליעד בעת שהתארח באולפן וואלה! NEWS בתחילת השנה. "היא שכבה איזה 10 דקות, ופתאום התחילה להכחיל! בא אמבולנס", אמר. "היה ממש בלאגן. אז לא קינאתי בה. והיא עוד מקומית. אם היא קפאה, אז אני בתור בחור ישראלי שרגיל לחום, ממש היה לי קשה עם זה. אבל הסתדרנו בסוף".

צפו בקליפ החדש, לשיר "שמיים":

הקליפ החדש של אליעד - "שמיים":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully