וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק ומישל אובמה חתמו עם נטפליקס: יפיקו סדרות וסרטים

21.5.2018 / 19:34

ענקית הסטרימינג הכריזה כי נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה ורעייתו מישל חתמו עמה על הסכם ענק שבמסגרתו הם יפיקו עבורה סדרות וסרטים, הן עלילתיים והן דוקומנטריים. אובמה: "מקווים לטפח קולות שיקדמו הבנה בין העמים"

צילום: CNN ורויטרס, עריכה: יוס אלטר

הטאלנטים החדשים ברק ומישל: ענקית הסטרימינג נטפליקס הכריזה היום (שני) כי נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה ורעייתו מישל חתמו עמה על הסכם ענק שבמסגרתו הם יפיקו עבורה סדרות וסרטים. לפי הודעתה של נטפליקס, הסדרות והסרטים צפויים להיות הן עלילתיים והן דוקומנטריים.

"אחד הדברים הכי מהנים בשירות הציבורי היה לפגוש כל כך הרבה אנשים מרתקים מכל תחומי החיים ולסייע להם לחלוק את חוויותיהם עם קהל רחב יותר", מסר אובמה. "זו הסיבה שמישל ואני כל כך נרגשים לשתף פעולה עם נטפליקס. אנו מקווים לטפח את הקולות המוכשרים, המרגשים והיצירתיים המסוגלים לקדם אמפתיה והבנה בין העמים ולסייע להם לחלוק את הסיפורים שלהם עם העולם כולו".

בכיר בחטיבת התוכן של נטפליקס, טד סרנדוס, מסר כי הזוג אובמה צפויים להאיר זרקור על סיפורים של אנשים שעושים מעשים משמעותיים בקהילות שלהם ושואפים לשנות את העולם לטובה. לפי דיווח בניו יורק טיימס מלפני מספר שבועות, הפרויקטים שבהם יהיה מעורב אובמה לא ישמשו ככלי להתנגח בנשיא דונלד טראמפ.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ורעייתו מישל שותים בירה בעת ביקור באירלנד, מאי 2011. AP
ברק ומישל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully