וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרודיה אנטי-ישראלית על נטע: "תראו כמה יפה אני משליכה פצצות"

21.5.2018 / 22:56

קומיקאית הולנדית, שהופיעה בסוף השבוע בתוכנית סאטירית במדינה, העניקה לשיר של נטע ברזילי "Toy" פרשנות מעט אחרת: "הביטו בי, אני מדינה מאוד חמודה, מנהיגי העולם אוכלים מכף ידי, בנשיקה אחת אני מסוגלת לכבות כל תבערה"

נטע ברזילי סאטירה הולנדית. צילום מסך
הקומיקאית ההולנדית/צילום מסך

TOY - הגרסה האנטי-ישראלית: תכנית סאטירה פופולרית בהולנד הציגה בסוף השבוע האחרון חיקוי להופעתה של נטע ברזילי באירוויזיון ומתחה באמצעותו ביקורת חריפה על המדיניות הישראלית. הקומיקאית ההולנדית סאנה וליס דה פריס שרה את השיר TOY, רק עם מילים אחרות לגמרי. היא תקפה את ישראל שמשליכה פצצות בעזה וממשיכה "בחגיגות האלו" כבר 70 שנה.

בין היתר שרה הזמרת על רקע צילומים מהעימותים על גבול עזה: "הביטו בי, אני מדינה מאוד חמודה, מנהיגי העולם אוכלים בצייתנות מכף ידי, בנשיקה אחת אני מסוגלת לכבות כל תבערה", "מסגד אל-אקצא יהיה בקרוב ריק לגמרי", "תראו כמה יפה אני משליכה פצצות", "כבר 70 שנים שהחגיגה הזו נמשכת, תראו איזה יופי", "מחיפה ועד ים המלח הכול מלא בנשק אז בואו לרקוד איתי".

במקום הפזמון החוזר שבו נטע ברזילי שרה "אני לא הצעצוע שלך", שרה הקומיקאית ההולנדית המפורסמת "תראו כמה יפה אני משגרת את הטילים שלי". בהמשך השיר הזמרת גם מבקרת את פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים ועוקצת את טראמפ באמרה כי כשהכסף זורם, "יש סיבה טובה לחגוג".

הסרטון הסאטירי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully