וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעתו של ז'ילברטו ז'יל בישראל בוטלה

22.5.2018 / 10:53

"התחושה הכללית של כולנו היא חשש בעוד ישראל עוברת תקופה רגישה כרגע", נמסר ממנהלו של המוזיקאי הברזילאי. "אנו מצפים שתבינו מאחר שהנושא הזה עדין עבורנו. אנחנו אוהבים את ישראל ותמיד הרגשנו בה קבלת פנים חמה". רוכשי הכרטיסים יקבלו בחזרה את כספם

ז'ילברטו ז'יל. באדיבות gilbertogil.COM,
ז'ילברטו ז'יל/באדיבות gilbertogil.COM

הזמר והיוצר ז'ילברטו ז'יל ביטל את הופעתו בישראל, שאמורה הייתה להתקיים ב-4 ביולי 2018. במייל שהגיע אמש להפקה הישראלית כתב מנהלו: "אנו מצטערים מאוד אבל אחרי התלבטות רבה עם האמנים שלנו והלהקה, לא נוכל להופיע בישראל השנה. התחושה הכללית של כולנו היא חשש בעוד ישראל עוברת תקופה רגישה כרגע. אנו מצפים שתבינו מאחר שהנושא הזה עדין עבורנו. אנחנו אוהבים את ישראל ותמיד הרגשנו בה קבלת פנים חמה. בוודאי יהיו הזדמנויות אחרות ונקווה לימים טובים יותר".

רוכשי הכרטיסים יוכלו לקבל את כספם בחזרה במקום בו נרכשו. מההפקה בישראל - אוקטופולס ו-Z-Productions - נמסר כי היא מצרה על הביטול ומקווה לתאם מועד חדש להופעתו בשנה הבאה.

ז'יל נולד ב-1942 בסלבדור. הוא החל את דרכו כזמר בוסה נובה בשלהי שנות ה-60. ביחד עם זמרים ברזיאליים נוספים הוא פיתח את סגנון הטרופיקליה המשלב בין פופ ברזילאי, רוקנרול ומוזיקה אמנותית מתקדמת עם אלמנטים פסיכדליים ומסרים חברתיים. אלבומיו הראשונים יצאו בשנות ה-60. בעשור לאחר מכן הוסיף אלמנטים אפריקניים וצפון-אמריקניים ליצירתו. בנוסף לקריירת הסולו שלו, ז'יל ניגן גם עם להקת יס ולהקת פינק פלויד, שיתף פעולה גם עם ג'ימי קליף וב-1980 הקליט גרסת כיסוי לשירו של בוב מארלי "No Woman, No Cry" שהפכה ללהיט. ז'יל הוציא מעל ל-20 אלבומים, שנמכרו במעל ל-4 מיליון עותקים ברחבי העולם. הוא זכה ב-7 פרסי גראמי. בשנת 2003 נבחר לתפקיד שר התרבות של ברזיל וכיהן בתפקיד עד שנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully