וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאות שמאחורי טיפולי הפוריות: הצצה לצילומי "נפילות"

22.5.2018 / 13:21

הבמאי ארז תדמור, שחווה יחד עם זוגתו את הקשיים הנלווים לטיפולי הפוריות, מצלם על כך סרט עלילתי בימים אלה. מככבים בו שניים מהכוכבים הלוהטים בארץ, רועי אסף ונלי תגר. הנה תמונות ראשונות מהצילומים

מתוך צילומי הסרט נפילות. עידן שיסטר,
מתוך הצילומים/עידן שיסטר

שניים מן השחקנים הלוהטים בישראל, רועי אסף ונלי תגר, משתפים פעולה בסרטו החדש של ארז תדמור שהחל את צילומיו בימים האלה.

הסרט, "נפילות", מצטלם במסדרונות ובחדרי בית החולים תל השומר. בהתבסס על חוויותיו האישיות של הבמאי, הוא עוסק בסיפורו של זוג הנדרש לעבור תהליך של טיפולי פוריות כדי להגשים את חלומו ולהביא ילד לעולם. הדרמה עוקבת אחר הקשיים הפיזיים והנפשיים הנלווים בכך, הלחצים המשפחתיים וכמובן גם האתגר שהדבר מעמיד בפני הזוגיות של השניים.

הסרט העלילתי הארוך הזה מבוסס על סרט קצר בשם זהה של תדמור, שקטף את פרס אופיר לסרט הקצר הטוב ביותר בשנה שעברה. עוד בצוות השחקנים והשחקניות: שמיל בן ארי, אוולין הגואל, רמי הויברגר, ערן פסח, אלי גורנשטיין ואילן דר.

לפני סרט זה, שיתפו פעולה תדמור ואסף ב"ארץ פצועה", שהביא לכל אחד מהם פרס אופיר. לפני כן, הבמאי היה חתום על "זרים", "סיפור גדול" ו"הבן של אלוהים", יחד עם גיא נתיב, וביים לבדו גם את "נמל בית". רועי אסף כיכב גם בסרטים "המשגיחים", "המילים הטובות" ו"חתונה מנייר", בסדרות "בלו נטלי" ו"כפולים" ובהצגות תיאטרון רבות. נלי תגר כיכבה בלהיטים הקולנועיים "אפס ביחסי אנוש" ו"החטאים" ובסדרה "האחיות המוצלחות שלי" וגם כן הופיעה על הבמה בשלל הפקות.

"נפילות" צפוי לסיים את צילומי בשלהי יוני הקרוב, ולהגיע לאקרנים במהלך השנה הבאה.

צילומי הסרט נפילות. סלין ניסואר,
מתוך הצילומים/סלין ניסואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully