וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן בן ארי ופסטיבל ישראל: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

24.5.2018 / 0:39

חנן בן ארי משיק אלבום באמפי שוני, פסטיבל ישראל שכל חובב תרבות יכול למצוא בו הופעה שתתאים לו, רוני פיטרסון במופע מחווה לבוב דילן לרגל יום הולדתו ה-77 ואירוע גאגא המוני בנמל תל אביב. ההמלצות של וואלה! תרבות

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנן בן ארי משיק אלבום באמפי שוני

המוזיקאי חנן בן ארי פרץ לפני כשנתיים ועל הדרך סיפק לנו גם את שיר השנה של 2016 - "החיים שלנו תותים". מאז הוא הוכיח שהוא מוזיקאי הרבה יותר מורכב ומרתק ממה שרבים חשבו, ועדות טובה לכך היא אלבומו החדש והמשובח "לא לבד". במופע השקת האלבום באמפי שוני יחגוג בן ארי עם את השנה הנהדרת שהייתה לו ואת אלו שעוד צפויות ודאי לבוא.

מתי? הערב, חמישי, ב-21:00

איפה? אמפי שוני

ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל ישראל

אחד הפסטיבלים היוקרתיים והמפוארים בישראל יוצא לדרך: פסטיבל ישראל ה-57 (!) הוא פסטיבל רב-תחומי שמציג הפקות בתחומי המוזיקה, התיאטרון, המחול והפרפורמנס ברחבי העולם, כמו גם הפקות מקור מישראל ומופעי חוצות פתוחים. הפסטיבל צפוי לכלול עשרות מופעים מיוחדים, ביניהם: מופע משותף לדיקלה, מירי מסיקה ונסרין קדרי; מופע של לורי אנדרסון; האופרה מאדאם בטרפליי; ועוד ועוד ועוד. כל חובב תרבות יכול למצוא הופעה שתתאים לו בתוך המגוון המופלא בפסטיבל.

מתי? עד 9 ביוני

איפה? רחבי ירושלים

צילום: דייב שחר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני פיטרסון במופע מחווה לבוב דילן לרגל יום הולדתו ה-77

לרגל יום הולדתו ה-77 של בוב דילן, גדול המוזיקאים החיים על פני כדור הארץ, החליט מלך הבלוז הישראלי רוני פיטרסון לקיים לכבודו שלושה מופעי מחווה מיוחדים. אחד כבר התקיים, כך שנותרו שני מופעים: האחד בזאפה הרצליה (אורח: עוזי פוקס), השני בזאפה חיפה (אורח: גבע אלון). לא מעט זמרים ומוזיקאים מנסים לעשות ערבי מחווה מוצלחים לדילן. פיטרסון גם מצליח.

מתי? 25 ו-26 במאי

איפה? זאפה הרצליה (25) וזאפה חיפה (26)

בוב דילן. AP
הגדול מכולם. בוב דילן/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעקב ובניו: ציורי מופת מאת סורברן

האם סדרת ציורי מופת של האמן הספרדי הדגול פרנצ'סקו דה סורברן נשדדה לפני כ-370 שנה על ידי פיראטים בלב ים? מוזיאון ישראל בירושלים מאפשר לציבור הזדמנות נדירה וחד פעמית לחזות בסדרה המפוארת של האמן הספרדי - "יעקב ובניו". היצירה כוללת 13 ציורי ענק, בגובה של שני מטר כל אחד. הציורים מתארים את יעקב ושניים עשר בניו, בהשראת הפרידה של יעקב מילדיו לפני מותו. לאחר שהציורים אבדו בדרכם לקולוניות הספרדיות בעולם החדש, הם נתגלו מחדש ב-1720 בלונדון, היו ברשותו של סוחר יהודי, ולבסוף מצאו מושב קבע בטירה בצפון-מזרח אנגליה. הזדמנות נדירה לצפות בתערוכה מפעימה.

מתי? מ-25 במאי ועד 2 באוקטובר

איפה? מוזיאון ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע גאגא המוני

אירוע הגאגא ההמוני, שכבר הפך למסורת שמרכזת מאות אנשים יחדיו לשיעור תנועה מיוחד בנמל תל אביב, חוזר זו השנה החמישית. מיסטר גאגא, אוהד נהרין, יחד עם מורים ורקדנים מלהקת בת-שבע, יקיימו שיעור גאגא רב משתתפים. מהו גאגא, אתם שואלים? שפת תנועה שפיתח נהרין ותפקידה לחזק את הגוף, להגמיש אותו ולעורר אותו. הקהל מוזמן להגיע בבגדים נוחים, ואין שום צורך ברקע במחול. הכנסות האירוע ייתרמו לאגודה לזכויות האזרח.

מתי? יום ראשון, 27 במאי

איפה? האנגר 11, נמל תל אביב

גאגא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully