וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טריילר מלא ומתורגם ל"משימה בלתי אפשרית: התרסקות"

23.5.2018 / 11:32

אחרי שהתאושש מן הפציעה המבהילה במהלך העבודה על "משימה בלתי אפשרית: התרסקות", השלים טום קרוז את צילומי הסרט והוא יגיע אלינו בשלהי יולי הקרוב. עד אז, הנה הטריילר המלא, הטרי והמתורגם שלו

יח"צ - חד פעמי

לאחר שחמשת הפרקים הקודמים בסדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית" שברו קופות, יסתער על האולמות בקיץ הקרוב הפרק השישי, "משימה בלתי אפשרית: התרסקות" שמו. לא הרבה ידוע על עלילתו, חוץ מזה שהיא חובקת עולם. כמו כן, מן הסתם, את התפקיד הראשי מגלם טום קרוז.

העבודה על הסרט עלתה לקרוז בפציעה לא נעימה, שהיתה עלולה להיות חמורה בהרבה. הכוכב ידוע כמי שמעדיף לבצע את סצינות האקשן שלו בעצמו, בלי עזרת פעלולנים. המקצוענות הזו עלתה לכוכב האמריקאי ביוקר, עת נפצע במהלך צילומי סצינת פעולה בלונדון.

בווידאו שפרסם בזמנו האתר TMZ, נראה השחקן קופץ בין בניינים, במה שלכאורה אמור היה להיות קטע אקשן שגרתי למדי - אלא שקרוז לא הצליח לסיים כהלכה את הקפיצה, ונחבט בקיר הבניין. לאחר מכן, לפי מה שדווח, צוות הסרט הצליח למשוך אותו לחזרה למקום מבטחים ולהעניק לו עזרה ראשונה.

השחקן התאושש, הצילומים נמשכו והושלמו - ו"משימה בלתי אפשרית: התרסקות" יעלה ברחבי העולם בקיץ הקרוב. אצלנו, אפשר יהיה לראותו ב-26.7. חוץ מקרוז, משתתפים רבקה פרגוסון, סיימון פג, וינג ריימס ואלק בולדווין, וכמו הפרק הקודם, גם הפעם שרביט הבימוי היה בידיו המהימנות של כריסטופר מק'וורי.

משימה בלתי אפשרית: התרסקות. פורום פילם,
רק בריאות. מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"/פורום פילם
משימה בלתי אפשרית: התרסקות. פורום פילם,
עלילה חובקת עולם. מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"/פורום פילם
משימה בלתי אפשרית: התרסקות. פורום פילם,
נתראה בקיץ. מתוך "משימה בלתי אפשרית: התרסקות"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully