וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת קסטרו: גל גדות תפיק סרט על שליט קובה האגדי ואולי גם תככב בו

24.5.2018 / 8:34

פרויקט מסקרן ביותר לכוכבת הישראלית הכי מצליחה בהוליווד: לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, היא ובן זוגה יפיקו סרט על פידל קסטרו, וגדות עשויה אף לככב בו. בצדה, אחד מיוצרי "נרקוס" גם בתמונה

אתר רשמי

ההצלחה העצומה של "וונדר וומן" פותחת בפני גל גדות דלתות בהוליווד, שעשויות לקחת את הקריירה שלה לכיוונים חדשים ומסקרנים. על פי דיווח באחד מכלי התקשורת הנפוצים בתעשייה, וראייטי, גדות תפיק סרט עלילתי על שליט קובה המנוח, פידל קסטרו, ועשויה גם לככב בו.

עלילת הסרט תבוסס על כתבה שפורסמה ב"פוליטיקו" מאת פיטר קורנבלוה תחת הכותרת "My Dearest Fidel: An ABC Journalist's Secret Liaision With Fidel Castro". הכתבה גוללה את סיפורה של עיתונאית ABC ליסה הווארד, שניהלה את מה שהוגדר כ"דיפלומטיה אינטימית" עם קסטרו. באמצעות הקרבה שיצרה הווארד אל הדיקטטור, הצליחה וושינגטון ליצור ערוץ שיחות חשאי עם הוואנה על דרכי הפיוס בעקבות משבר הטילים ב-1962. הווארד הלכה לעולמה ב-1965 לאחר שצרכה מנת יתר של משככי כאבים.

גל גדות על השטיח האדום של האוסקר - חמשת הרגעים שעשו לנו את השבוע. GettyImages
כבשה עוד פסגה. גל גדות/GettyImages

קורנבלוה, היסטוריון של יחסי ארצות הברית-קובה ועובד הארכיון הבטחוני הלאומי של ארה"ב, שיחק תפקיד משמעותי בחשיפת הקשרים והפעולות שביצעו ממשלי ארה"ב במדינות דרום אמריקה. הוא ישמש מפיק הסרט לצדם של גדות ובן זוגה, ירון ורסנו, וכן עם סו קרול שהחזיקה בזכויות על סיפורה של הווארד.

"כשקראתי לראשונה את הכתבה של פיטר, חשתי מהופנטת מהתיאור המותח של קורות אישה מורכבת ומרתקת, בעיצומה של דרמה אמיתית ומסוכנת", ציינה גדות בהודעה מטעמה. "ידעתי מיד שאני מעוניינת להיות מעורבת יצירתית בתיאור סיפורה של ליסה הווארד, ואני נרגשת להפיק אותו עם סו".

בשלב זה לא ידועים כמובן פרטים רבים על הסרט, מועדו או על מועמדים לתפקידים הראשיים לצדה של גדות, מלבד העובדה שכריס ברנקטו (אחד מיוצרי "נרקוס") יהיה אמון על התסריט לסרט.

עוד באותו נושא

דיווח: "וונדר וומן 2" יתרחש בשלהי המלחמה הקרה

לכתבה המלאה
נשיא קובה פידל קסטרו בעצרת בארגנטינה, 2006. רויטרס
עולה על הגל. פידל קסטרו המנוח/רויטרס
גל גדות מתנשקת עם בעלה ירון ורסנו בפרימיירה של וונדרוומן בהוליווד מאי 2017. GettyImages
יפיק עם זוגתו. ירון ורסנו וגדות/GettyImages
גל גדות. GettyImages
יהיה מעניין. גל גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully