וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסה להרים את החצאית": 8 נשים טוענות שמורגן פרימן הטריד מינית

24.5.2018 / 18:28

תחקיר מקיף של רשת CNN חושף כי השחקן בן ה-80 הטריד מינית לכאורה שמונה נשים ונהג באופן בלתי הולם כלפיהן. "פרימן ניסה פעם אחר פעם להרים לי את החצאית ולשאול אם אני לובשת תחתונים". פרמן הגיב בהתנצלות

מורגן פרימן. Matt Sayles, AP
עכשיו גם הוא? מורגן פרימן/AP, Matt Sayles

שמונה נשים טוענות כי השחקן מורגן פרימן הטריד אותן מינית והתנהג באופן בלתי הולם כלפיהן - כך עולה מתחקיר מקיף שפרסמה הרשת האמריקנית CNN. אחת המתלוננות ששוחחו עם CNN היא אישה שסיפרה לרשת כי השחקן בן ה-80 הטריד אותה בזמן שעבדה כעוזרת הפקה בסרט שצילם בשנת 2015. "הוא נהג לגעת בי בצורה בלתי הולמת ולהעיר לי מדי יום הערות על הגוף שלי ועל הבגדים שלי".

"פרימן ניסה פעם אחר פעם להרים לי את החצאית ולשאול אם אני לובשת תחתונים", סיפרה. לדבריה, שחקן אחר על הסט ביקש ממורגן פרימן לחדול ובתגובה "פרימן השתולל ולא ידע איך להגיב".

16 נשים שוחחו עם CNN במסגרת התחקיר, שמונה מתוכן טענו כי הוא הטריד אותן מינית. כך, לדוגמא, טענה אישה שעבדה ב-2012 על הסט של אחד מסרטיו כי פרימן הטריד אותה מינית "פעמים רבות". "הוא נהג להעיר הערות על הגוף שלי. ידענו שאם הוא מגיע, עדיף לא ללבוש חולצה שחושפת את החזה או את הישבן". לדברי הנשים, פרימן נהג גם לנעוץ מבטים בחזה שלהן לעסות כתפיים של עובדות זוטרות.

פרימן אמר בתגובה כי הוא מתנצל. "כל מי שמכיר אותי ושעבד איתי יודע שאני לא מישהו שיפגע בכוונה או יגרום למישהו באופן מודע לתחושה לא קלה", אמר פרימן, "אני מתנצל בפני כל מי שהרגיש לא נוח או פגוע - זאת מעולם לא היתה כוונתי".

מורגן פרימן. Evan Agostini, AP
מורגן פרימן/AP, Evan Agostini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully