וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כוכבי ריאליטי מספקים הוכחות: כדור הארץ הוא שטוח

30.5.2018 / 9:00

כוכבי ריאליטי הטראש ג'ורדי שור החליטו לקרוא תיגר על המדענים שטוענים כבר מאות שנים שכדור הארץ הוא עגול: "הם משקרים, מישהו פעם טס בעולם וירד למטה או נע בצורה מעגלית? זה לא הגיוני"

chloegshore1

שמענו כבר הרבה תיאוריות על כדור הארץ השטוח, אבל הסבר הזוי כמו של סאם גוולאנד וחברתו צ'לו פרי הבריטים, כוכבי תכנית הריאליטי הטראשית Geordie Shore, אנחנו מודים שעוד לא שמענו. זוג האוהבים הצעירים בני ה-22, שטסו לצלם את התכנית שלהם באוסטרליה, טענו שהמדענים רימו בכוונה את האנושות בטענה שכדור הארץ הוא עגול.

"הם אומרים שכדור הארץ עגול, אבל אני חושב שהוא שטוח, לדוגמא - מישהו פעם הלך או טס בעולם ולפתע ירד למטה?", כך אמר גוולאנד בראיון שהעניק ל"דיילי סטאר", והפך מיד למושא ללעג. "אפילו כשאתה טס לאוסטרליה אתה טס ישר", הוסיף. גם צ'לו תמכה בחבר שלה והוסיפה: "המדענים משקרים, כדור הארץ לא עגול".

עוד בנושא
אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה
הלם: לא רק שכדור הארץ שטוח - אוסטרליה בכלל לא קיימת?

אין לכם מושג מי אלה? הנה הם בסצנה אופיינית בריאליטי שלהם

"אני לגמרי רציני, אם העולם היה עגול אז כשאתה טס לאוסטרליה אתה אמור לטוס בזווית כלפי מטה, אבל זה לא המצב. גם כשאתה חוזר מאוסטרליה, אם כדור הארץ היה עגול, הייתי צריך לטוס בצורה מעגלית. אבל אתה לא, אתה חוזר באותה צורה שעשית את הדרך הלוך, דרך תאילנד" הסביר סאם וסיכם בצטרה מושלמת:. "אנשים שמבינים את זה צריכים לעבוד בניסאן.. הא, סליחה, התכוונתי לנאס"א".

עוד באותו נושא

כוכבת ריאליטי נפלה אל מותה מהקומה הראשונה במסיבת סמים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully