וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מוסררה ומופע גאווה: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

31.5.2018 / 0:30

פסטיבל מוסררה מיקס בירושלים, פסטיבל הקולנוע הגאה בסינימטק, רוני זינגר ומהפכת ה MeToo, ופסטיבל היפ-הופ VAV אשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל מוסררה מיקס - "תפנית נשימה"

פסטיבל מוסררה מיקס 2018 מתקיים כמדי שנה ברחבי שכונת מוסררה הירושלמית ומוכיח שכמו כדורגל, גם אומנות משובחת צומחת בשכונות. על ההפקה אמון בית הספר הרב תחומי לאמנות וחברה מוסררה ונושאו יהיה אי ודאות ושיבושים. בפסטיבל יתארחו אמנים ומוזיקאים מרחבי הארץ והעולם, כמו נגה ארז, מוזס פרוג'קט ופלורה, והאירועים עצמם יתקיימו בחצרות הבתים, מתחמי הגלריה, אולמות ובמרחבים הציבוריים.

מתי? 29-31 במאי

איפה? שכונת מוסררה, ירושלים (הכניסה חופשית)

נגה ארז, שיר בחזרה, ג'וניור. צילום מסך
נגה ארז/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הקולנוע הגאה

רגע לפני פתיחת אירועי חודש הגאווה, סינמטק תל אביב מתגייס לאירועים וכמדי שנה מקיים את פסטיבל הקולנוע הגאה. בפסטיבל יוקרנו סרטים מכל העולם, בהם 18 בכורות ישראליות. בין הסרטים הבולטים בפסטיבל: הקרנת בכורה ל"מסרי" בכיכובן של קייט מארה ואלן פייג' שביימה הישראלית טלי שלום עזר וכן "מר. גיי סוריה" בבימויו של אייסי טופראק, העוקב אחר פליט סורי מאיסטנבול המבקש להשתתף בתחרות יופי בינלאומית לגייז.


מתי? 31 במאי

איפה? סינמטק תל אביב

My Days Of Mercy

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"MeToo - מהפכה"

השנה האחרונה הייתה ללא ספק שנת מהפכת ה-MeToo שהובילו נשים אמיצות ברחבי העולם. העיתונאית רוני זינגר יצאה למסע בעקבות המהפכה ותרגמה אותו לסרט דוקומנטרי, שבאמצעותו היא מנסה לברר כיצד הקמפיין השפיע על האופן שבו נתפסת היום הטרדה ואיך הרוח החדשה מחלחלת למקומות העבודה. זינגר, החושפת גם את הטרדות שהיא עצמה חוותה, שואלת גם אם הקמפיין לא הלך רחוק מדי וכיצד יוגדר מעתה החיזור. נדמה שהציטוט של ננסי ברנדס מתוך הסרט מספר את הסיפור כולו: "אם חברים שלי היו מתנהגים היום כמו שהתנהגו לפני 10-15 שנה - הם היו היום בכלא".

מתי? מוצאי שבת, 2 ביוני בשעה 21:45

איפה? כאן11

הצצה לסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא תארנו לעצמנו שאתה כזה"

לרגל חודש הגאווה, יתקיימו אירועים רבים, בהם גם מופע מוזיקלי-ספרותי מיוחד שבו תיחגג היצירה הלהט"בית הישראלית - מימי חזי לסקלי ועד ימינו אנו. משתתפים: איתי טיראן, שי גבסו, יובל כספין, ג'וי ריגר ועוד. המופע יתקיים במסגרת "סופשבוע גאה" בקאמרי.

מתי? יום שישי, 2 ביוני, 12:30

איפה? קאמרי 3, התיאטרון הקאמרי

איתי טיראן. ראובן קסטרו
איתי טיראן/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל היפ-הופ VAV אשדוד

אחרי טירוף נצ'י נצ' וטונה, הציבור הישראלי מבין מה טוב לו - היפ-הופ. בשבוע הבא יתקיים באשדוד פסטיבל VAV - פסטיבל היפ הופ ישראלי בינלאומי הפתוח לקהל הרחב חינם. לקהל הרחב צפויים שלושה ימים של חגיגת תרבות ההיפ-הופ שמבוססת על גרפיטי, די-ג'יינג, ראפ, ביטבוקס וריקוד. בנוסף ייערכו גם סדנאות מקצועיות ותחרויות נושאות פרסים. ומי יופיעו? פלד, KGC ועוד ועוד.

מתי? בין 5-7 ביוני

איפה? רובע ו', רחוב דוב גור, אשדוד

הצצה למה שקרה בשנה שעברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיף שלא תפתחו את הפה

דוביד שוויצר עליו השלום שאל פעם, "למה הדג בצלחת?" והסביר: "כי הוא פתח את הפה". ראובן אדלר יבדל"א הוסיף: "איש עוד לא הצטער על ראיון שלא נתן". דורון מדלי המחיש מחדש השבוע את צדקת האמירה הזו, ואחרי מה שקרה לרוזאן בר, אפשר להוסיף לה אמרת שפר נוסף: "אף אחד מעולם לא הצטער על ציוץ שלא צייץ". בקיצור - אל תתראיינו, אל תצייצו, ואם בכל זאת בוער בכם לחלוק במדיה החברתית, צלמו את מה שאכלתם לצהריים (בהנחה שזה לא משהו שעלול להכעיס טבעוניים, שומרי כשרות, או רגישים לגלוטן).

מדלי ונטע, חיתוך להומפייג'. ראובן קסטרו
נטע ודורון/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מוסררה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully