וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לכבוש את העולם: נטע ברזילי הוחתמה בחברת תקליטים בינלאומית

29.5.2018 / 10:44

לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, הזמרת הישראלית הידועה בחו"ל כ-Netta הוחתמה בחברת התקליטים הנחשבת S-Curve Records/BMG שתהיה אמונה על הייצוג הבינלאומי שלה

ניב אהרונסון

הצלחה בינלאומית נוספת לנטע ברזילי: כשבועיים וחצי לאחר הזכייה באירוויזיון, מפרסמת היום התקשורת האמריקאית כי הזמרת הישראלית, שמעבר לים נקראת פשוט Netta, הוחתמה בחברת התקליטים S-Curve Records/BMG ובכך תקבל לראשונה ייצוג בינלאומי.

בין המיוצגים והמיוצגות של החברה אפשר לציין בין השאר גם שמות כמו ג'נט ג'קסון, פרגי, דוראן דוראן, לזלי אודום ג'וניור, טום ג'ונס ועוד, וגם ההרכב הישראלי A-WA.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של נטע ברזילי, מסר בתגובה: "החתימה היא על שיווק המאסטר בלבד, מתנהל משא ומתן עם מספר חברות עולמיות גדולות שהביעו התעניינות להחתמתה של נטע".

בהמשך לכך, השבוע פורסם כי הקליפ לשיר "Toy" הוא הנצפה ביותר אי פעם בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב. עד כה רשם מעל ל-58.22 מיליון צפיות, ובכך שבר את השיא ועקף את הקליפ של ג'סי מטאדור לשירו " Allez! Ola! Olé!" שייצג את צרפת בתחרות בשנת 2010, ועד כה רשם קצת פחות מ-57.9 מיליון צפיות. הוא עקף גם את הזוכה של אותה שנה: הקליפ של לנה מאייר-לנדרוט לשירה "Satellite", שייצג את גרמניה באותה שנה ורשם עד כה קצת יותר מ-57.3 מיליון צפיות. בעוד שני הקליפים פורסמו כבר לפני 8 שנים, הקליפ של ברזילי עקף אותם רק 76 ימים לאחר שפורסם לראשונה. הקליפ של ברזילי הכי פופולרי בספרד, בגרמניה וברוסיה, שביחד מהוות 30 אחוזים מסך הצפיות עד כה בערוץ הרשמי של האירוויזיון ביוטיוב.

אירוויזיון 2018 תלבושות ישראל. GettyImages
בחו"ל תקראו לה Netta/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully