וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לפרסומים: שאקירה לא תגיע להופעה בישראל הקיץ

29.5.2018 / 10:44

על אף פרסומים בתקשורת הישראלית על הופעה של הזמרת הקולומביאנית שאקירה בתל אביב בחודש יולי הקרוב, חברת לייב ניישן מכחישה היום שזה יקרה

עריכה: מאיה בן ניסן

בסרטון: שאקירה לאורך השנים


בחודשיים האחרונים דווח במספר כלי תקשורת ישראלית כי הזמרת שאקירה צפויה להגיע לישראל בקיץ הקרוב. אפילו היו מיקום ותאריך - 9 ביולי בפארק הירקון. כעת מגיעה הכחשה מטעם חברת לייב ניישן העולמית, האחראית על שלל הופעות ברחבי העולם, בכללם כמובן גם שאקירה. "התקשורת דיווחה בשוגג כי שאקירה תגיע להופעה בתל אביב בקיץ הקרוב", נכתב בציוץ בטוויטר הרשמי של החברה. "בעוד אף תאריך בקיץ הנוכחי יעבוד, שאקירה ולייב ניישן מקווים להביא הופעה למעריציה בישראל בעתיד".

בישראל מיוצגת לייב ניישן על ידי חברת בלוסטון (גיא בסר ושי מור יוסף), שבין היתר אחראית על הופעותיהם בישראל של הבאקסטריט בויז, אנריקה איגלסיאס, ג'ייסון דרולו וריטה אורה ורבים אחרים.

הזמרת הקולומביאנית, שמצד אביה יש לה שורשים לבנוניים, מפורסמת בכל העולם בזכות להיטים ענקיים כמו "Chantaje" (יחד עם מאלומה), "Waka Waka (This Time for Africa)" שהיה שיר המונדיאל הרשמי ב-2010, "Hips Don't Lie", "Whenever, Wherever" ורבים נוספים, בכללם שיתופי פעולה עם אמנים כמו ביונסה, ריהאנה, פיטבול ואחרים. לאורך הקריירה שלה זכתה שאקירה במאות פרסים, בכללם הגראמי הנחשב, והפכה לאמנית הלטינית הבולטת ביותר בעולם.

הגם שלא הופיעה בעבר בישראל, בשנת 2011 הגיעה שאקירה לארץ לביקור יחד עם בעלה, כדורגלן ברצלונה ז'ראר פיקה, מתוקף תפקידה כשגרירת יוניצ"ף וכחלק ממאבקה למען חינוך לכל ילדי העולם. במסגרת ביקורה התארחה בבית הספר הדו-לשוני יהודי-ערבי של עמותת "יד ביד: המרכז לחינוך יהודי ערבי בישראל", וכן בוועידת הנשיא של שמעון פרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully