וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-דיווה בהופעה ומנות שף ב-25 שקלים: חגיגת הגאווה הכי שמחה בת"א

5.6.2018 / 8:20

תל אביב מתקשטת לשבוע הגאווה וחגיגה אמיתית תמיד משלבת בין קולינריה למוזיקה, באירוע שפתוח לכו-לם. ביום ג', 5 ביוני, מחכה לכם במרקט תפריט אלכוהול ומנות שף במחירים שווים, הקונדיטור אור בן אוליאל ילמד אתכם להכין "טוסט גאווה" ולקינוח - הופעה של דנה אינטרנשיונל

דנה אינטרנשיונל. איתן טל,
הקינוח המושלם לאירוע גאווה שמשלב קולינריה ומוזיקה. דנה אינטרנשיונל/איתן טל

תל אביב מתכוננת ל"שבוע הגאווה", שיתחיל בתחילת יוני ויסתיים באחד המצעדים הגדולים והצבעוניים בעולם. רגע לפני שמקשטים את המשאיות ויוצאים לחגוג ברחובות, ביום שלישי, 5 ביוני, "שרונה מרקט" חוגג גאווה עם שני סמלי הקהילה המובילים - סדנאות עם הקונדיטור והיוטיובר הבינלאומי אור בן אוליאל, שמעלה סרטוני מתכונים משוגעים לעמוד ה"יו-טיוב" שלו וזוכה לחשיפה של למעלה 15 מיליון צפיות (!), והופעה חיה של ה-דיווה המקורית דנה אינטרנשיונל. אתם גם תוכלו ליהנות במהלך ההפנינג מתפריט מיוחד: מבחר מנות מדוכני השפים (אבל לא רק) במחיר עד 25 שקלים.

אור בן אוליאל (29), חי כרגע על קו ישראל-מיאמי עם בעלו הטייס, אך קודם לכן למד קונדיטוריה בתדמור והחל להתפרסם ככוכב רשת בזכות סרטוני אפייה מוטרפים שזכו למיליוני צפיות בערוץ היו-טיוב. במסגרת הסדנא הייחודית של אור בן אוליאל שתתקיים ביום שלישי בשעה 18:30 במרכז המרקט, אור יחשוף בפני משתתפי הסדנא עשרות מהטיפים המיוחדים שהופכים את יצירותיו לחגיגה לחיך ולעין, וילמד כיצד מכינים את המנה ששברה את הרשת - טוסט קשת בענן (שתי פרוסות לחם אותן חוצים לשתיים וביניהן נגלית גבינה צהובה בשלל צבעי הגאווה), ושני קינוחים חדשים ובלעדיים לסדנא - גלידת קשת בענן ומנת "טראפלס קסם", שהופכת קקאו לזהב. כמו-כן כיאה לכוכב רשת במעמדו, מתכוני הקינוחים החדשים יצולמו במהלך הסדנה ויעלו כסרטונים לערוץ היו-טיוב של אור.

הקונדיטור והיוטיובר הבינלאומי אור בן אוליאל. מאי סביר,
הקונדיטור והיוטיובר הבינלאומי אור בן אוליאל/מאי סביר

החגיגה לא מסתיימת בכך, ותימשך עם הופעה אנרגטית של הדיווה האחת והיחידה - דנה אינטרנשיונל, שתתחיל בשעה 21:00 ותכלול את מיטב הלהיטים הגדולים. את חגיגות הגאווה ילווה תפריט ספיישל שיציע משקאות אלכוהוליים במחירים נוחים במיוחד - כוס יין ב-10 ש"ח וצ'ייסר ב-5 שקלים, לצד מגוון מנות ברוח השבוע החגיגי, ובהן: טפיוקה בצבעי דגל הגאווה, קרפ עם תוספות צבעוניות במארז מקושט ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טוסט גאווה של אור בן אוליאל.
טוסט גאווה של אור בן אוליאל
וואלה! NEWS בשילוב שרונה מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully