וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מציעים לי ריאליטי בלי הפסקה, יש שם המון כסף ובסוף אתפתה"

31.5.2018 / 15:41

השחקן והקומיקאי הוותיק יחגוג בשבוע הבא 100 הצגות למופע היחיד שלו, ולרגל המאורע הוא דיבר באולפן וואלה! NEWS על ריאליטי ("נדהמתי מכמות הכסף שמתגלגלת שם"), על עזה ("העמים רוצים שלום יותר ממנהיגיהם") ועל הרצון לחזור לפריים טיים

עריכת וידאו:ניר חן

השחקן והקומיקאי מוני מושונוב יחגוג ביום חמישי הבא 100 הצגות למופע היחיד שלו "מפגש מושונוב". לרגל האירוע הוזמן מושונוב לאולפן וואלה! NEWS וסיפר על הקושי לעבור ממופעים עם פרטנרים למופע יחיד: "זה לא מעבר טבעי. זה מאוד אתגרי. אף פעם לא עשיתי את זה אך זה מענג אותי מאוד ואני מקווה שגם את הקהל. הכול התחיל מערב בסגנון 'חיים שכאלה' שעשו לי, ופתאום נבהלתי ותהיתי האם הגיעה עת הסיכומים. לכן החלטתי להעלות את המופע הזה".

איך היית מגדיר את המופע הזה? סטנדאפ?

"כן, זה בנוי בעיקר על סטנדאפ. לפעמים אני גם לוקח נושא וסוחט אותו מכל הכיוונים. אני גם מספר סיפורים מהעבר, כמו על מלחמת המפרץ, תחילת הקריירה שלי".

עד כמה אתה מנסה להיות פוליטקלי קורקט ולהיזהר מנושאים נפיצים?

"הציבור היום נמצא במצב קיצוני. הוא שטוף מוח מכל הכיוונים וקשה למצוא איזה סוג מסוים של קונצנזוס פוליטי. זה לא אומר שאי אפשר לראות בצבוצים של הומור על הפוליטיזציה של החיים הרגילים שלנו".

איך אתה ממשיך להישאר קונצנזוס?

"קודם כל, אני שמח לגלות שאני עדיין כזה. אני פשוט מכבד אנשים. למרות שלפעמים אני כועס ועצבני, אני מגיע מתוך יחס של כבוד. יש בן אדם מאחורי כל כותרת. זו לא רק הפעולה שהוא עושה. צריך לראות את האדם. גם הארווי ויינשטיין הוא אדם למרות שהוא נראה כאילו הוא מפלצת. צריך בכל זאת להעריך כל אדם".

מוני מושונוב. ראובן קסטרו
מוני מושונוב/ראובן קסטרו

לא מדגדג לך לחזור לפריים טיים?

"מדגדג מאוד. יש לי את היהודים באים שזה אמנם ערוץ 1, אבל אני אשמח מאוד לעשות משהו נוסף".

אפשר היום להתפרנס מתיאטרון?

"בהתחלה היה יותר קל. אפילו כמי שמשחק בדרמות בטלוויזיה זה קשה כי הדרמה העיקרית קורית בריאליטי וכל התקציבים שם. זה עצוב לי כי אני חושב שהמניפולציה האמנותית עולה באלפי מונים על המניפולציה של הריאליטי - שבו מראים לך מציאות אך זו לא המציאות. יש לי בעיה עם הריאליטי ולהם יש בעיה איתי. מציעים לי כל הזמן להצטרף לריאליטי, ואפילו ברגעים אלו ממש מציעים לי. אני נדהמתי מהכסף שמתגלגל שם. יש המון כסף. מציעים לי בלי הפסקה ויום אחד כנראה אתפתה כשאבין שהעולם השתנה. עם זאת, אני שמח שעדיין אוהבים אותי ושיש לי קהל ושאני יכול להסתדר בחיים בלי ריאליטי".

מה התובנות שלך על אירועי עזה?

"התובנות שלי הן שאנחנו לא יודעים מה מסתתר מאחורי הקלעים. יש עמים ויש מנהיגים של העמים ויש תחרויות מי ינהיג את העמים. העמים רוצים שלום יותר מהמנהיגים שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוני מושונוב באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו
מוני מושונוב/ראובן קסטרו
seperator

מופעים נוספים של "מפגש מושונוב"

שישי 1/6 - המשכן למוזיקה ואומניות רעננה

חמישי 7/6 - צוותא תל אביב - מופע חגיגי

שני 11/6 - בית העם רחובות

שישי 15/6 - גריי יהוד

מוני מושונוב באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו
מוני מושונוב/ראובן קסטרו
מוני מושונוב באולפן וואלה!NEWS. ראובן קסטרו
מוני מושונוב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully